شناسهٔ خبر: 36293290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اسکوچیچ: شکست مقابل استقلال، بدترین باخت دوران حرفه‌ای من بود

تهران- ایرنا- سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: در مسابقه مقابل استقلال، بدترین باخت دوران حرفه‌ای خود را تجربه کردم و امروز یک سری مسائل دستگیرم شد.

صاحب‌خبر -

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان که با نتیجه پرگل پنج بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و ما از همان اول در رختکن بازی را باخته بودیم و گل‌هایی که ابتدای مسابقه دریافت کردیم، شیرازه تیم را از هم پاشید.  

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: آمادگی ما برای این بازی خوب نبود و ۶ بازیکن‌مان از قبل از شروع بازی مصدوم بودند. هفته گذشته نیز مشکلات فراوانی گریبان‌گیر ما را گرفت و به طور طبیعی با این وضعیت نمی‌شود مقابل تیم بزرگی همچون استقلال ایستاد.

اسکوچیچ گفت: در مسابقه مقابل استقلال، بدترین باخت دوران بازیگری و مربیگری‌ خود را تجربه کردم و امروز یک سری مسائل دستگیرم شد. بازیکنان تیم مقصر نیستند زیرا تا الان پولی دریافت نکردند و تمام مسئولیت این شکست را می‌پذیرم.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد خط دفاعی و گلر صنعت نفت اظهار داشت: وقتی شما ۵ گل دریافت می‌کنید چطور می‌شود یک بازی را آنالیز کرد ضمن اینکه دروازه‌بان‌های بزرگ‌تر از دروازه‌بان ما نیز از این گل‌ها دریافت می‌کنند. متاسفانه هیچ حمایتی از باشگاه صنعت نفت صورت نمی‌گیرد.  

اسکوچیچ اضافه کرد: یک بار دیگر به استقلال تبریک می‌گویم و سخت است که بخواهم درباره بازی صحبت کنم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه امروز صنعت نفت اصلاً نمی‌توانست حمله کند چه عاملی باعث این مساله شد، گفت: من هیچ دفاعی روی نیمکت خود ندارم و هیچ دنیای این طور نیست. دفاع چپ تیم ما تا دیروز سرماخورده و مریض بود. بازیکنی را امروز بازی داریم که یک ماه است بازی نکرده است. نمی‌خواهم تیمم را به خاطر باخت امروز محاکمه کنم و همه مسائل باخت امروز را می پذیرم و بازیکنان مقصر نیستند.  

نظر شما