شناسهٔ خبر: 67329468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شروع کار تیم جدید لیگ برتر در نقل و انتقالات

مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان از آغاز فعالیت این تیم در نقل و انتقالات تابستانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان در فصل اخیر نمایش موفقی داشت و با هدایت سعید اخباری توانست در دومین سال فعالیت خود نایب قهرمان لیگ دسته اول شود و به لیگ برتر صعود کند و حالا هم برای حضور موفق در سطح اول فوتبال ایران، به دنبال جذب بازیکن جدید است.

علی عطایی در مورد اینکه سعید اخباری لیست بازیکنان مدنظر خود را برای فصل آینده در اختیار باشگاه چادرملو اردکان قرار داده یا خیر، عنوان کرد: با سرمربی تیم جلسه گذاشتیم و او لیست خود را تحویل باشگاه داد. اولویت اول بازیکنان تمدیدی تیم هستند و ان‌شاالله در ادامه برای جذب بازیکنان جدید شروع خواهیم کرد.

او درباره اینکه نام بازیکن خارجی هم در لیست اخباری دیده می‌شود، به آنا گفت: فعلاً که نام بازیکن خارجی در لیست سرمربی تیم نبوده است. امکان دارد در آینده باشد یا نباشد. اگر نیاز به بازیکن خارجی بود حتماً این کار را خواهیم کرد.  

مدیرعامل باشگاه چادرملو در خصوص اینکه بیشتر بازیکنان مدنظر برای جذب از دیگر تیم‌ها، از لیگ برتر هستند یا لیگ یک، عنوان کرد: اصلاً برای ما مهم نیست که بازیکن در کدام لیگ بازی می‌کند و کیفیت بازیکن اهمیت دارد. احتمال دارد بازیکنی انطباق بهتری با تیم ما داشته و از لیگ یک باشد. بیشتر به عملکرد و کیفی بازیکن توجه می‌کنیم تا اینکه بخواهیم به اسم و رسم او توجه کنیم.

او درباره اینکه چند درصد از تیم فصل قبل چادرملو حفظ می‌شود، ابراز کرد: مهره‌های اصلی خود را با نظر سرمربی تیم نگه می‌داریم. بالای ۵۰ درصد از تیم فصل قبل در فصل بعد برای ما بازی می‌کنند.

نظر شما