شناسهٔ خبر: 36064307 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

افزایش ساعت سرویس دهی و خدمات رسانی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام رضا

ساعت سرویس دهی و خدمات رسانی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام رضا افزایش یافت.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

 مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری از افزایش ساعت سرویس‌دهی خطوط قطار شهری در ایام پایانی ماه صفر و سرویس‌دهی رایگان این سامانه در سال‌روز شهادت امام رضا به خیل عزاداران رضوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، وحید مبین مقدم گفت: سرویس دهی خطوط یک و دو قطارشهری مشهد در روز شنبه چهارم آبان ماه مصادف با شب رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی از ساعت شش صبح آغاز و با یک ساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ صورت می پذیرد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری ادامه داد: همچنین سرویس‌دهی این سامانه در روز یکشنبه پنجم آبان مصادف با رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی با یک ساعت افزایش در ابتدای روز از ساعت شش آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه می یابد.

وی اظهار کرد: سرویس‌دهی خطوط یک و دو قطارشهری مشهد در روز دوشنبه شش آبان ماه مصادف با شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۶ صبح آغاز و با یک ساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ و سرویس دهی این سامانه در روز سه شنبه ۷ آبان مصادف با سالروز شهادت امام رضا  با یک ساعت افزایش در ابتدای روز از ساعت ۶ آغاز و تا ساعت ۲۲ و بصورت رایگان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری افزود: برپایی نمایشگاه عکس «همه خادم الرضاییم» با مشارکت آستان قدس رضوی در ایستگاه شهدا در خط دو قطارشهری، اجرای تئاتر و پرده خوانی در ایستگاه‌های شریعتی و بسیج و اجرای سرودخوانی در ایستگاه‌های شریعتی، شهدا و بسیج از سایر اقدامات این شرکت در دهه پایانی ماه صفر است.

مبین مقدم همچنین از اکران تصاویر و کلیپ‌های مناسبتی این ایام در بیش از ۷۰۰ مانیتور قطارهای خط یک و دو و ۱۵۰ مانیتور ایستگاه‌ها، سیاه‌پوشی ۳۴ ایستگاه خط یک و دو، نصب بنرهای مناسبتی در جلوی قطارها، ایستگاه ها و همکاری در تامین برق و آب مورد نیاز ایستگاه‌های صلواتی مجاور ایستگاه های قطار شهری خبر داد.

نظر شما