شناسهٔ خبر: 35913909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم تهران: قیمت نان نباید افزایش پیدا کند

نماینده مردم تهران در واکنش به گران شدن نان در شهرستان های استان تهران گفت: در هدفمندی یارانه‌ها به برخی کالاها یارانه پرداخت می‌شود که نان یکی از کالاهای یارانه بگیر است، نان یک کالای استراتژیک و غذای اصلی مردم کشور است و نباید قیمت آن افزایش پیدا کند.

صاحب‌خبر -

طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی مجلس ۱۵ مهرماه با موضوعیت هدفمندی یارانه‌ها در سطح کلان موضوع نان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به صورت جزئی تر در جلسات بعدی به این موضوع پرداخته شود.

وی در واکنش به گران شدن نان در شهرستان های استان تهران گفت: در هدفمندی یارانه ها به برخی کالاها یارانه پرداخت می‌شود که نان یکی از کالاهای یارانه بگیر است، نان یک کالای استراتژیک و غذای اصلی مردم کشور است و نباید قیمت آن افزایش پیدا کند.

سیاوشی درباره توزیع یارانه ها خاطرنشان کرد: در ۱۰ سالی که پرداخت یارانه ها برقرار شده قرار بود یارانه ها هدفمند تعلق بگیرد که متاسفانه به عنوان یارانه نقدی در آمده و کسانی که در دهک‌های پایین جامعه قرار دارند علیرغم پولی که دریافت می کند بی بهره ترین طبقه جامعه از این یارانه‌ها هستند.

انتهای پیام/ی

نظر شما