شناسهٔ خبر: 36173693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم تهران: استانداری گران کردن نان را با مجمع نمایندگان هماهنگ نکرد

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی با گلایه از استانداری و رئیس سازمان صمت استان تهران گفت: در موضوع مهم گرانی نان هیچ هماهنگی با مجمع نمایندگان استان تهران انجام نشد.

صاحب‌خبر -

محسن علیجانی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار داشت: بهتر است مسؤولان اجرایی در استانداری و اداره صمت قبل از اجرای موضوعات مهمی چون گرانی نان با مجمع نمایندگان استان تهران هماهنگ کنند.

وی با گلایه از استانداری و رئیس سازمان صمت استان تهران ادامه داد: متأسفانه مسؤولان هر وقت به مشکل می‌خورند به سراغ مجمع نمایندگان استان تهران می‌آیند.

 این نماینده مجلس با بیان اینکه موضوع گرانی نان با مجمع نمایندگان استان تهران هماهنگ نشد، خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم باید نهایت دقت در تنظیم بازار و افزایش قیمت‌ها را داشته باشیم و مسائل معیشتی و اقتصادی مردم توجه دوچندانی را می‌طلبد.

علیجانی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی بعضی اوقات توجه لازم به این حساسیت و ضرورت‌ها را ندارند.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع در مجمع نمایندگان استان تهران پیگیری می‌شود، تصریح کرد: دست‌اندرکاران اجرایی و تصمیم گیرنده باید با جلسات لازم گزارش، نکات و دغدغه‌های خود را ارائه بدهند تا به بحث‌های ذاتی و قانونی مجلس همچون نظارت یا سوأل منجر نشود.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران به لزوم هماهنگی در شرایط فعلی اشاره و ابراز داشت: مجلس به خوبی می‌داند چند سالی است نان گران نشده و از طرفی اجاره و دستمزد کارگر افزایش یافته است و باید در نشستی راه‌کاری اتخاذ می‌شد که این گران نشدن سبب کاهش کیفیت نان یا وزن چانه هم نشود.

علیجانی در پایان تأکید کرد: در شرایط اقتصادی کشور نباید با چنین شوک‌هایی به قشر طبقه‌های پایین و آسیب پذیر فشار وارد و این دغدغه اصلی نباید فراموش شود.

انتهای پیام/67052/م/الف30

نظر شما