شناسهٔ خبر: 35633847 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چند خبر از ارتش

دستاورد‌های وزارت دفاع موجب افتخار نظام اسلامی

فرمانده نیروی زمینی ارتش با قدردانی از دست اندکاران مجموعه وزارت دفاع، تلاش متخصصان صنعت دفاعی و دستاورد‌های ارزشمند تولیدی این سازمان را موجب سربلندی و افتخار نظام اسلامی دانست.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسيما به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های سازمان صنایع دفاع در وزارت دفاع که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: متخصصان سازمان صنایع دفاع ترجمان فعل ما «می توانیم» را در نمایشگاه صنعت دفاعی به منصه ظهور گذاشتند و محصولات سازمان صنایع دفاع تکیه گاه مطمئنی برای نیروی زمینی ارتش خواهد بود.
فرمانده نیروی زمینی با اشاره به دو اصل "شبکه محوری" و" نبرد مبتنی بر تاثیر " در جنگ‌های آینده، تولیدات هوشمند سازمان صنایع دفاع را مهم توصیف و تاکید کرد که سازمان صنایع دفاع در این زمینه گام‌های خوب و مؤثری برداشته است.
 
پیشکسوتان ذخایر ارزشمند دفاع مقدس هستند
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: پیشکسوتان ذخایر ارزشمند دفاع مقدس هستند که می‌توان از تجارب این عزیزان در پیشبرد امور دفاعی و امنیتی به بهترین نحو استفاده و در تعلیم نیرو‌های جوان نظامی بهره برداری کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد قاضی با حضور در محل دفتر مطالعات راهبردی و پژوهش‌های نظری، در جمع صمیمانه پیشکسوتان این نیرو، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس، آیینه تمام نمای مجاهدت‌های مردمی است که هشت سال تمام در برابر زورگویی‌های مستکبران عالم، ایستادگی کردند و ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف متعالی انقلابشان کوتاه نیامدند.
وی خلوص نیت را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله توصیف و تاکید کرد: این وعده خداوند است که اگر فی سبیل الله و با قلبی سلیم، قدم در مسیر‌های هرچند سخت بگذاریم، ظفر و پیروزی نهایی، از آن عبادالله خواهد بود که مصداق عینی آن را همگان در برهه هشت ساله نبرد حق علیه باطل به یاد دارند که چگونه جنود اسلام، با قلبی آرام و نفسی مطمئن قدم در راه خطوط مقدم نبرد علیه صدامیان می‌گذاشتند و نه فقط جهت حفظ آب و خاک، که تنها برای رضای خداوند، ضد ظالمان می‌جنگیدند و از همین روست که این دفاع را «مقدس» نام نهادند.
حجت الاسلام قاضی، پیشکسوتان را گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس دانست و افزود: پیشکسوتان ذخایر ارزشمند دفاع مقدس هستند.

نظر شما