شناسهٔ خبر: 35020094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری هفدهمین همایش افراد برتر نزاجا در مشهد

مراسم پایانی هفدهمین همایش افراد برتر نزاجا با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش  خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم با بیان اینکه  این نیرو در بهترین وضعیت آمادگی یگانهای مختلف قرار دارد گفت: واحدهای نیروی زمینی اعم از پیاده، ادوات، زرهی، واکنش سریع، توپخانه و پهپادی در بهترین حالت آمادگی قرار دارند و در هیچ برهه ای بعد از انقلاب این نیرو مانند اکنون در آمادگی و اقتدار نبوده است.
امیر سرتیپ دوم ستاد نوذر نعمتی افزود: در تازه ترین مورد تیر ماه گذشته وضعیت این نیرو در استان خراسان رضوی مورد ارزیابی های دقیق قرار گرفت و نمره مطلوب کسب کرد.
وی گفت: کارکنان این نیرو در اقصی نقاط کشور حرکات دشمنان و بد خواهان انقلاب را به دقت زیر نظر دارند و همه تحرکات آنها در طول شبانه روز رصد می شود و بر مبنای آن برنامه ریزی های آموزشی، تجهیزاتی و آمادگی های رزمی برای نیرو ها انجام می شود.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افزود: بر اساس مفاد ۳۱گانه طرح لبیک و ۱۳طرح مصباح در حال اجرای برنامه های مدیریت نیرو هستیم که اجرای همه آنها به توانمندی بیشتر این نیرو در زمینه های مختلف منجر می شود.
امیر سرتیپ دوم ستاد نوذر نعمتی گفت: هدف اصلی اجرای طرح های لبیک ارتقای جایگاه نیروی انسانی در این نهاد و خانواده های آنان است و در آینده نیز همایش لبیک ۱۰ با هدف تجلیل از گروه دیگری از کارکنان نیروی زمینی ارتش و خانواده های آنان برگزار می شود و هر سه ماه یک بار نیز طرح خوبان و میثاق را در این نیرو با تجلیل از افراد برگزیده در زمینه های مختلف برگزار می کنیم.
وی افزود: نیروی زمینی ارتش در بیش از هزار کیلومتر از مرزهای ایران اسلامی شبانه روز در حال پاسداری از مرزهای کشور و ارزش های انقلاب است و سال گذشته ماموریت های قابل توجهی در سه قرار گاه منطقه ای غرب، جنوب غرب و شمال شرق داشته است.



نظر شما