شناسهٔ خبر: 35562279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فردا؛

بهره برداری و کلنگ زنی ۸ طرح با حضور وزیر نیرو

خبرگزاری صداوسیما

بهره برداری و آغاز اجرای ۸ طرح حوزه برق و انرژی با حضور وزیر نیرو در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد شروع می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، بیش از سه هزار میلیارد ریال طرح‌های حوزه برق و انرژی فردا پنجشنبه ۴ مهرماه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان گفت: چهار مورد از این طرح‌ها افتتاحی و چهار طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.
محمود دشت بزرگ آغاز عملیات اجرایی پست و خط برق ۱۳۲ کیلو ولت شهرستان بهمئی و منطقه دژ کوه، افتتاح پست ۲۳۰ کیلو ولتی ساران و آغاز عملیات خط ۲۳۰ کیلو ولت نیروگاه چم شیر در شهرستان گچساران را از مهمترین طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی حوزه برق و انرژی در سفر وزیر نیرو به کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد.
شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد زیرمجموعه شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان است.
وزیر نیرو فردا پنجشنبه چهارم مهرماه به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در حوزه‌های آب و برق و بازدید و بررسی وضعیت این صنعت در سفری یک روزه به کهگیلویه وبویراحمد می آید.
قرار است وی پس از افتتاح، کلنگ زنی و همچنین بررسی وضعیت صنعت آب و برق شهرستانهای کهگیلویه و گچساران از طریق بالگرد از چندین طرح و سد‌های در دست اجرای این استان بازدید و پس از آن وارد یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد بشود.
دیدار با نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد، استاندار و مجمع نمایندگان و همچنین جلسه تخصصی با مدیران حوزه آب و برق استان پایان بخش سفر یک روزه اردکانیان به این استان خواهد بود.

نظر شما