شناسهٔ خبر: 32633138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کهگیلویه و بویراحمد؛

تزریق ۱۰ میلیارد تومان به طرح آبرسانی از سد کوثر

خبرگزاری صداوسیما

به منظور تسریع در روند اجرایی طرح آبرسانی از سد کوثر ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزای صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف تقویت بنیه مالی قرارگاه خاتم الانبیا، این اعتبار اختصاص می یابد.
عدل هاشمی پور وجود قرارگاه خاتم الانبیا را مایه امیدواری مردم در طرح های عمرانی دانست و افزود: حقیقتا مردم از سپاه و قرارگاه سازندگی انتظار دارند و امیدوارم مسئولان برای تحقق مطالبات به حق مردم بیش از پیش کوشا باشند.
وی با تاکید بر به کارگیری نیروهای بومی ادامه داد: با توجه به وجود نیروهای تحصیل کرده و متخصص در تمامی حوزه ها، هیچ توجیهی برای به کارگیری افراد غیربومی قابل پذیرش نیست و انتظار می رود مسئولان طرح، کنترل بیشتری دراین خصوص داشته باشند.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به منظور بازدید و تلاش برای سرعت اجرای این طرح و همچنین سد آبریز، حضور وزیر نیرو و مهندس جانباز مدیر عامل آب و فاضلاب کشور ضروری است با برنامه ریزی مسئولان استانی و همکاری مجمع نمایندگان استان در آینده نزدیک این کار محقق می شود.
نماینده کارفرمای این طرح هم گفت: تلاش های سردار هاشمی پور در روند اجرای پروژه قابل تقدیر است و با پیگیری وی بخشی از تجهیزات مورد نیاز تأمین شده که امیدواریم مرحله نخست این طرح در سال 98 به اتمام برسد.
فخری افزود: با توجه به مشکلات عمومی کشور وقفه ای کوتاه در روند اجرای این طرح ایجادشدکه با توجه به تأمین ورق مورد نیاز  لوله سازی، امیدواریم تا نیمه دوم امسال خط انتقال آب به شهر دهدشت به بهره برداری برسد.
صالحی سرپرست کارگاه هم گفت: بیش از 80 درصد نیروهای پذیرش شده بومی هستند.

نظر شما