شناسهٔ خبر: 34926251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه فاضلاب تنگاری دشتروم

پروژه فاضلاب تنگاری روستای دشتروم هم اکنون حدود ۷۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویر احمد، مدیرعامل آب و فاضلاب استان در حاشیه بازدید از پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تنگاری دشت روم گفت : با هدف بررسی طرح ها، پیگیری مشکلات و رفع آنها وزیر نیرو طی ماه جاری به استان سفر می کند.
فیض الله پاسره با اشاره به پروژه فاضلاب تنگاری، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برای ۷۰۰ خانوار در حال اجرا بوده و هم اکنون قریب به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی گفت: تمامی فرایند های اجرای شبکه و تصفیه خانه مجهز فاضلاب تنگاری به دست نیروهای تحصیل کرده استان انجام می شود.
پاسره یادآورشد: در هفته دولت در زمینه آب روستایی ۷ پروژه بزرگ آبرسانی، تصفیه آب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب به بهره برداری می رسد.
وی افزود: بهره برداری از ۳ پروژه ملی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و همچنین ۴ پروژه استانی با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان در هفته دولت عملیاتی می شود،همچنین ۲۲ هزار نفر در پروژه های ملی شرکت آب و فاضلاب روستایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد ذینفع خواهند شد.
وی افزود: در زمینه پروژه های استانی نیز قریب به ۳۰۰۰ نفر از خدمات آبفای روستایی بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان با اشاره به اجرای پروژه های آب و فاضلاب در استان، اظهار کرد: پروژه جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب سی سخت برای جمعیت ۱۰ هزار نفری و در نهایت با هزینه ۱۵ میلیارد تومانی طی هفته آتی به بهره برداری می رسد.
پاسره در واکنش به گلایه ها از طولانی شدن پروژه تصفیه خانه آب سرفاریاب، گفت: این پروژه بزرگ با حساسیت جدی ما برای تامین بهترین تجهیزات مدتی طولانی شد اما خوشحالم کاری تحویل مردم می شود که استانداردهای جهانی در آن رعایت شده است.
وی اضافه کرد: این پروژه با اعتبار قریب به ۶۰ میلیارد ریال هم اکنون در مدار بهره‌برداری است و آب بسیار باکیفیت و سالم برای مناطق شهر و روستاهای سرفاریاب تولید و عرضه می شود.

نظر شما