شناسهٔ خبر: 3525859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برنامه رقابت های کشتی جام تختی در کرمانشاه اعلام شد

کرمانشاه- فدراسیون کشتی برنامه و زمان برگزاری مسابقات کشتی جام تختی در کرمانشاه را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود.

بر اساس برنامه فدراسیون کشتی، در روز چهارشنبه ۲۲ بهمن و از ساعت ۱۸ وزن کشی اوزان ۵۷، ۶۱، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ۵۹، ۶۶، ۹۸ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی انجام خواهد گرفت.

 روز پنج شنبه ۲۳ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۴ رقابت های مقدماتی اوزان ۵۷، ۶۱، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ۵۹، ۶۶، ۹۸ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار می شود و از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۳۰ نیز وزن کشی اوزان ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۸۶ کشتی آزاد، اوزان ۷۱، ۷۵، ۸۰ و ۸۵ کیلوگرم فرنگی و +۹۰ کیلوگرم پهلوانی انجام خواهد شد.

همچنین از ساعت ۱۷ تا ۲۰ هم مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۱، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ۵۹، ۶۶، ۹۸ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار می شود.

در روز پایانی مسابقات نیز از ساعت ۹ تا ۱۴ مسابقات مقدماتی اوزان ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۸۶ کشتی آزاد، اوزان ۷۱، ۷۵، ۸۰ و ۸۵ کیلوگرم فرنگی و +۹۰ کیلوگرم پهلوانی
و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۸۶ کشتی آزاد، اوزان ۷۱، ۷۵، ۸۰ و ۸۵ کیلوگرم فرنگی و +۹۰ کیلوگرم پهلوانی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما