شناسهٔ خبر: 67727793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

فعالیت ۴۷۰ پایگاه تابستانی برای دانش‌آموزان زنجانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۴۷۰ پایگاه تابستانی برای دانش‌آموزان زنجانی ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در استان زنجان ۴۷۰ پایگاه تابستانی در رشته‌های مختلف برای دانش‌آموزان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ هزار نفر روز در رشته‌های متعدد برای دانش‌آموزان برنامه خواهیم داشت، اضافه کرد: این پایگاه برنامه‌ای است که برای دانش‌آموزان و مدرسه طراحی شده است تا با استفاده بهینه از تعطیلات تابستان، سال تحصیلی بهتری دارند و به نوعی حکم آمادگی برای شروع سال تحصیلی را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اوقات فراغت بستر مناسبی برای بروز و تقویت خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان است و امسال مانند سال گذشته استان زنجان در قالب دبیرخانه کشوری برنامه‌های و فعالیت‌های تابستانی انتخاب شده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه شعار امسال فعالیت‌های تابستانی تربیت بدون توقف انتخاب شده است، گفت: سال قبل اتفاقات بسیار مثبت و خوبی در قالب برنامه‌های تابستانی داشتیم و امسال نیز پیش‌بینی‌های لازم برای دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های متعدد انجام شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها در قالب ۱۴ کار ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و سایر زمینه برای دانش‌آموزان در کشور و متعاقب آن در استان زنجان تعریف شده است، ادامه داد: تلاش می‌شود از همه فضاها و موقعیت‌های تربیتی در این راستا استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با یادآوری اینکه تلاش خواهیم کرد برای دانش‌آموزان ساعات و لحظات آموزنده و مفرحی را رقم بزنیم، گفت: روند تعلیم و تربیت هیچ‌گاه تعطیل‌پذیر نیست و ما به‌عنوان تسهیلگران تلاش خود را خواهیم کرد.

نظر شما