شناسهٔ خبر: 67729195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار پارس‌آباد:

شورای نگهبان امین ملت است

همزمان با سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان، فرماندار شهرستان پارس‌آباد و رئیس دادگستری با حضور در دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان پارس‌آباد از رئیس و کارکنان این نهاد تقدیر کرده و این روز را گرامی داشتند.

صاحب‌خبر -

جابر جهان بین فرماندار پارس‌آباد ۲۹ تیر در حاشیه حضور در دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات این شهرستان، شورای نگهبان را امین مردم و نگهبان قانون اساسی عنوان و اظهار کرد: از زمان مشروطیت نقش شورای نگهبان شکل گرفته و به کشور ایران مشروعیت بخشیده است.

وی به نقش کلیدی شورای نگهبان در تایید و احراز صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی نیز اشاره کرد و توضیح داد: ارزش و جایگاه این شورا امروز برای همه مشهود است و سلامت و آینده کشور و نظام را تضمین می‌کند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پارس آباد برگزاری چهار انتخابات در پنج ماه را  کم نظیر در تاریخ شهرستان دانسته و افزود: وحدت و انسجام و همدلی و همکاری بسیار عالی بین هیات اجرایی و نظارت حاکم بود و ثمره آن دستیابی به انتخاباتی بی‌حاشیه و با مشارکت بسیار بالا در منطقه بود که باعث افتخار برای استان و کشور شد.

شهرام جعفرپور رئیس دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات پارس آباد مغان، انتخابات اخیر را جز شاخص‌ترین  انتخابات در اجرا و نظارت و سلامت و امنیت دانست و گفت: در ارزشیابی نظارتی استان انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار و اصلاندوز با کسب ۱۰۰ امتیاز  رتبه برتر استان را به خود اختصاص داده است.

اکبر نوری رئیس دادگستری پارس‌آباد مغان همکاری و تعامل بین مجریان و ناظران را در سطح بسیار بالا مطرح کرد و گفت: کمترین حاشیه، تنش و مورد امنیتی در حوزه انتخابیه ما بود و بلوغ سیاسی مردم در انتخابات‌ها با مشارکت بالا متبلور شد.

انتهای پیام

نظر شما