شناسهٔ خبر: 35040562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پنجشنبه بازار هنری یاسوج افتتاح شد

عصر امروز و با حضور مسوولان استانی پنجشنبه بازار یاسوج افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و با مسوولان استانی پنجشنبه بازار هنری یاسوج افتتاح شد.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم با تقدیر از اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در برگزاری این رویداد فرهنگی اظهار کرد:  پنجشنبه بازار زمینه‌ساز اشتغالزایی و درآمد دزایی خوبی برای هنرمندان صنایع دستی در تمام نقاط استان است.

جعفر گوهرگانی با بیان اینکه دولت از همه جوانان برای ایجاد اشتغال حمایت خواهد کرد گفت: این بازار موقعیت خوبی برای ارائه هنر جوانان در حوزه صنایع دستی است.

در ادامه هم مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد  گفت: پنجشنبه بازار با هدف معرفی تولیدات هنرمندان صنایع دستی در مرکز کهگیلویه وبویراحمد ایجاد شده است.

محمود باقری ایجاد زمینه بازار فروش تولیدات صنایع دستی را زا دیگر اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد و افزود: فروشندگان این بازار هنرمندانی است که از تسهیلات اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی استفاده کرده است.

وی تحقق شعار سال رونق تولید  را از اهداف برگزاری این بازار هنری دانست و گفت: کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت بالایی در حوزه تولیدات صنایع دستی دارد و ایجاد بازار هنری سبب می شود تا تولیدات هنرمندان بهتر به بازار فروش عرضه شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: این بازارپنجشنه هر هفته در یاسوج خیابان گلستان 10 برای عرضه تولیدات صنایع دستی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82024

نظر شما