شناسهٔ خبر: 35040907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پنجشنبه بازار هنری یاسوج افتتاح شد

پنجشنبه بازار هنری یاسوج با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پنج شنبه بازار هنری یاسوج عصر امروز (۷ شهریور) با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل سرمایه گذاری استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی استان، معاون صنایع دستی، رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد و تعداد زیادی از هنرمندان صنایع دستی افتتاح شد.

 

«جعفر گوهرگانی» در این آئین با تقدیر از تدبیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در برگزاری این رویداد فرهنگی، اظهار داشت: پنجشنبه بازار زمینه ساز اشتغال زایی و درآمدزایی خوبی برای هنرمندان صنایع دستی در تمام نقاط استان است.

 

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت از همه جوانان برای ایجاد اشتغال حمایت خواهد کرد، گفت: این بازار موقعیت خوبی برای ارائه هنر جوانان در حوزه صنایع دستی است.

 

«محمود باقری» نیز در این آئین گفت: پنجشنبه بازار با هدف معرفی تولیدات هنرمندان صنایع دستی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد زمینه بازار فروش تولیدات صنایع دستی را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد دانست و اضافه کرد: فروشندگان این بازار هنرمندانی هستند که از تسهیلات اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی استفاده کرده اند.

 

«پریسا راد» نیز در این آئین گفت: تحقق شعار سال، یعنی «رونق تولید» از اهداف برگزاری این بازار هنری است.

 

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی در حوزه تولیدات صنایع دستی دارد، اضافه کرد: بازار هنری سبب می شود تا تولیدات هنرمندان بهتر به بازار فروش عرضه شود.

 

وی گفت: این بازار پنجشنه هر هفته در یاسوج خیابان گلستان 10 برای عرضه تولیدات صنایع دستی برگزار می شود.

نظر شما