شناسهٔ خبر: 34207766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی به ۳ هزار نفر در بخش دیشموک

خبرگزاری صداوسیما

خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری و مشاوره ای به سه هزار نفر در ۲۹ روستای بخش دیشموک ارائه شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد این استان، در حاشیه سفر بسیج جامعه پزشکی به روستاهای بخش دیشموک گفت: در این طرح خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری و مشاوره ای به سه هزار نفر در ۲۹ روستای بخش دیشموک ارائه شد. 
قباد مبشری با اشاره به تفاهم نامه بین کمیته امداد، سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان، افزود: در این تفاهم نامه مقرر شد که تیم‌هایی برای خدمات رسانی به منطقه محروم بخش دیشموک اعزام شوند.
وی تصریح کرد: مقرر شد در یک حرکت جهادی ۱۰ تیم به مدت ۲ روز خدماتی را در قالب اقدامات پیشگیرانه در حوزه بهداشت محیط و تغذیه، مامایی، مشاوره های روان پزشکی به جامعه هدف و اقشار آسیب پذیر ارایه دهند. 
مبشری از ویزیت بیماران در زمینه‌های فوق خبر داد و گفت: خدمات بهداشتی و درمانی با حضور متخصصان و پزشکان مجرب به بیماران ارائه شد. 
وی بابیان اینکه سپاه فتح استان و کمیته امداد در زمینه‌های اشتغال، ساخت مسکن مددجویی جهیزیه و خدمات‌دهی بهداشتی  و فرهنگی باهم همکاری دارند، گفت: در آینده نزدیک خدمات مسکن مشترک به بهره‌برداری می‌رسد.
مبشری تأکید کرد: منطقه دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات زیرساختی فراوانی دارد که جا دارد مسئولان دستگاه‌های اجرایی به این مشکلات و محرومیت‌ها توجه بیشتری  داشته و زمینه رشد و توسعه  این منطقه را فراهم کنند.

نظر شما