شناسهٔ خبر: 34248499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)

۵۱ میلیارد ریال تسهیلات برای مددجویان کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری صداوسیما

مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون ۵۱ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: ۵۱ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و خودکفایی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان پرداخت شده است.
قباد مبشری با بیان اینکه این تسهیلات در قالب هزار و ۱۵ فقره بوده که از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد افزود: ۹۴۶ فقره با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی و ۶۹ فقره با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال نیز تسهیلات خودکفایی بوده است.
وی ادامه داد: تسهیلات پرداختی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان در زمینه‌های درمان، تحصیل و معیشت است و سبب حفظ عزت نفس و افزایش امنیت روانی آنان می‌شود.
مبشری با بیان اینکه صندوق امداد ولایت در راستای اهداف کمیته امداد و محرومیت زدایی فعالیت می کند گفت: کمک‌های مردمی و سرمایه گذاری خیران کهگیلویه و بویراحمد در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این استان در یاری رساندن بیش از پیش به افراد نیازمند استان تأثیرگذار است.
مبشری گفت: دعوت می‌شود که مردم و خیران کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح حساب و سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یاریگر افراد نیازمند استان باشند.

نظر شما