شناسهٔ خبر: 33808035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

11 تا 14 تیر

برپایی نمایشگاه مبلمان و فرش ماشینی در اصفهان

نمایشگاه مبلمان و فرش ماشینی از فردا در اصفهان برپا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان گفت: در این نمایشگاه که برای نخستین بار به صورت تخصصی در اصفهان برپا می شود توانمندی های 60 شرکت صنعتی، توزیعی و تولیدی فعال در حوزه مبلمان راحتی از استان های تهران، البرز و اصفهان در فضایی بیش از چهار هزار و 200 مترمربع به نمایش گذاشته می شود.

علی یار محمدیان افزود: از جمله مهمترین برندهای حاضر در این نمایشگاه چوبینا، چوبیران، ایران فرنیچر، نیمکت، مایهور، بالسا، دل آرا، برلین، لرد، آکاژو، چیدمان مدرن، کرال و آلماچوب هستند.
مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه در کنار این نمایشگاه، دهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی برپا می شود که 10 شرکت معتبر از اصفهان، یزد، کاشان و تبریز در آن حضور خواهند داشت گفت: این نمایشگاه روزهای 11 تا 15 تیر در سه هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می شود.
یار محمدیان افزود: در این دوره از نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی ، شرایطی فراهم آمده که فقط تولیدکنندگان فرش به صورت تخصصی حضور داشته باشند و آخرین محصولات خود را در معرض بازدید علاقمندان قرار دهند.
نمایشگاه مبلمان راحتی 11 تا 14 تیر و فرش ماشینی 11 تا 15تیر در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می شود.

نظر شما