شناسهٔ خبر: 67337787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

نظام به تصمیم ملت در انتخابات همواره احترام گذاشته است

مراغه- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه صندوق‌های رای امین ملت هستند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره به تصمیم ملت در انتخابات احترام گذاشته است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا «حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» عصر یکشنبه در امامزاده سید محمد(ع) مراغه در جمع بانوان این شهرستان افزود: این افتخار برای نظام اسلامی وجود دارد که گاهی نام فردی که مشکلی دارد از صندوق بیرون آمده اما جمهوریت نظام پشتوانه امانتداری بوده است.

نظام به تصمیم ملت در انتخابات همواره احترام گذاشته است مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا: جمهوریت نظام پشتوانه امانتداری در انتخابات است

وی با بیان اینکه به طور میانگین هرسال یک انتخابات در کشور برگزار شده است، اضافه کرد: این نظام مقدس همواره در مسیر اثبات جمهوریت نظام قدم برداشته و ملت نیز ۴۵ سال با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه آفریده‌ است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: این کشور در زیر بمباران دشمن هم انتخابات را حتی برای یک روز به تاخیر نیانداخته و به مشارکت انتخاباتی اهمیت داده است.

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی به ضرورت توجه به انتخاب نامزد اصلح هم اشاره کرد و گفت: اگرچه مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد اما رییس‌جمهوری باید انتخاب شود که با پشتوانه آرای حداکثری بتواند قدرت چانه‌زنی در مجامع بین‌المللی داشته باشد.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای، راهبردی‌ترین نظر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات است و بر همین اساس باید از همدیگر برای شرکت در انتخابات دعوت کنید.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا همچنین به بانوان مراغه توصیه کرد تا به نامزد دارای شباهت نسبی به سیدالشهدای خدمت رای دهند و افزود: شهید «مالک رحمتی» که به شهر شهیدپرور مراغه تعلق دارد نیز وظیفه مردم این شهرستان برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح را سنگین‌تر کرده است.

نظام به تصمیم ملت در انتخابات همواره احترام گذاشته است حضور بانوان مراغه در امامزاده سیدمحمد(ع)

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی، مراغه را شهر فرماندهان شهیدی چون «درخشی‌» و «پرکار» خواند و ابراز امیدواری کرد تا این ملت شهیدپرور به حرمت حماسه فرزندانشان در دوران دفاع مقدس و عرصه خدمت، حماسه‌ای دیگر در هشتم تیرماه خلق کنند.

وی تاکید کرد: مردم این شهرستان با انتخاب نامزد اصلح، یک سرباز برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، اسلام و اهل بیت انتخاب کنند و برای تشخیص نامزد اصلح به شاخص‌هایی که رهبری و امام خمینی(ره) مطرح کرده‌اند، توجه داشته باشند تا ریل‌گذاری رییس جمهور شهید در دولت بعدی نیز ادامه یابد و گرهی از مشکلات معیشتی مردم باز شود.

جهاد تبیین معیاری برای شیعه بودن

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا جمله‌ای نورانی از مولی متقیان، امیرالمومنین (ع) مبنی بر «شیعتنا المتباذلون فی ولایتنا، المتحابون فی مودتنا، المتزاورون فی احیاء امرنا، الذین ان غضبوا لم یظلموا و ان رضوا لم یسرفوا، برکهْ علی من جاوروا، سلم لمن خالطوا» قرائت کرد و گفت: شیعه از دیدگاه امیرالمومنین(ع) فردی است که هر آنچه دارد به میدان بیاورد و در راه ولایت به یکدیگر بذل و بخشش ‌کند.

وی ادامه داد: مشارکت در جهاد تبیین، جهاد بیان و جهاد قلم نیز از مصادیق شیعه بودن ما است؛ به ویژه اینکه دشمنان سالها است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را بمباران می‌کنند.

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی با بیان اینکه در طول ۴۵ سال گذشته، شیعیان واقعی و انسان‌های بزرگ در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همه داشته خود را در طبق اخلاص گذاشته و به شهادت رسیده‌اند، اضافه کرد: امروز دشمنان در فضای مجازی به دنبال کنترل ذهن جوانان ما هستند و جهاد تبیین ضرورت دارد.

وی ادامه داد: ایجاد میلیون‌ها شبهه علیه مکتب و عقاید شیعه در فضای مجازی به صورت سیستماتیک از سوی دشمنان دنبال می‌شود و خواهری که با قلم خود می‌تواند به شبهه‌ها پاسخ دهد، جزو شیعیان واقعی امیرالمومنین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه زنده بودن تفکر شیعه و مکتب عاشورا مرهون فداکاری و جانفشانی انسان‌های بزرگ است، گفت: فلسفه وجودی غدیر هم فدا شدن در راه مکتب است.

وی با اشاره به اینکه شعار علمدار حسین در روز عاشورا نیز «حمایت از دین به بهای هزینه شدن است» افزود: قوام مکتب عاشورا مرهون رهبری صحیح بوده و بر همین اساس نیز دشمنان ما از روز اول شاخص ماندگاری مکتب‌مان را هدف قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی اظهار کرد: رهبری صحیح برای کشورمان صلابت، اقتدار، آزادی و قدرت به ارمغان آورده و چه در دوران امام خمینی (ره) و چه در دوران خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

وی افزود: تبدیل کردن تهدیدها و بحران‌ها به فرصت نابودی دشمن و دفاع از آرمان‌های انقلاب و عزت مکتب و ملت، برگرفته از همین رهبری صحیح امام خامنه‌ای است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا به بخشی از آیه سوم از سوره مبارکه المائدة با مضمون «الیَومَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَروا مِن دینِکُم فَلا تَخشَوهُم وَاخشَونِ الیَومَ أَکمَلتُ لَکُم دینَکُم وَأَتمَمتُ عَلَیکُم نِعمَتی وَرَضیتُ لَکُمُ الإِسلامَ دینًا فَمَنِ اضطُرَّ فی مَخمَصَةٍ غَیرَ مُتَجانِفٍ لِإِثمٍ فَإِنَّ اللَّهَ غَفورٌ رَحیمٌ » اشاره و بیان کرد: دشمن از دین کامل هراس دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا: دشمن از دین کامل هراس دارد وگرنه هیچ‌کسی از دینی که پیروانش متفرق و جهادش تعطیل باشد، نمی‌هراسد

وی اضافه کرد: کار دشمن این است که دلهره بیاندازد، بترساند و ناامید کند؛ امروز دشمنان از طریق رسانه مرتّب مشغول کار هستند تا شما بترسید اما نترسید، «فَلا تَخافوهُم».

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی با تاکید بر اینکه دشمنان از دین کامل هراس دارند، گفت: هیچ‌کسی از دینی که پیروانش متفرق و جهادش تعطیل باشد و منابع آن به تاراج برود، هراس ندارد.

وی تاکید کرد: ترس استکبار جهانی از امت باصلابت و رهبری است که نام فلسطین را زنده کرد و قدرت‌ جبهه مقاومت را به رخ استکبار جهانی کشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: جبهه مقاومت به برکت رهبری «وعده صادق» و «طوفان‌الاقصی» راه انداخته و موشکی طراحی کرده که رعشه بر اندام رژیم سلطه انداخته است.

وی با بیان اینکه قدرت ولایت را امیرالمومنین(ع) به جامعه ارایه داده است، تصریح کرد: همین قدرت، عظمت کشورمان را به وجود آورده و آن را در قله قرار داده است.

به گزارش ایرنا هشتم تیرماه جاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و فضای انتخاباتی در جای‌جای کشورمان از جمله در مراغه به خوبی احساس می‌شود.

نظر شما