شناسهٔ خبر: 33728042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

۱۴ تا ۱۷ مرداد؛

سومین دوره مدرسه تابستانی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برپا می‌شود

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: سومین مدرسه تابستانی علوم پزشکی شاهرود در سطوح مقدماتی و پیشرفته از ۱۴ تا ۱۷ مرداد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن ابراهیمی، سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خصوص برگزاری دوره‌های مدرسه تابستانی این دانشگاه گفت: این مدرسه در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و فناوری محور هر کدام با ظرفیت پذیرش ۲۰ دانشجو و در سطح سوم ظرفیت شرکت ۱۰ نفر را برگزار می‌شود.
 
ابراهیمی ادامه داد: دوره‌های پیشرفته در دو بخش مطالعات کارآزمایی بالینی و مهندسی بافت برگزار می‌شود.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به امکان نام نویسی ۱۰ نفر از متقاضیان در نوبت انتظار، یادآورشد: در صورت افزایش تعداد افراد متقاضی شرکت در این مدرسه تابستانی یک دوره آموزش به صورت غیر حضوری نیز برگزار می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه شرکت کنندگان در سطح مقدماتی پس از آموزش چهار روزه، در پایان دوره یک پروپوزال به نام خود به ثبت می‌رسانند، تصریح کرد: در سطح پیشرفته نیزعلاوه بر ثبت پروپوزال، در صورت امکان افرادی که در حوزه مهندسی بافت، نام نویسی کردند به کارگروه مهندسی بافت پیوسته و در پروژه‌های در حال اجرا یا پروژه‌های جدید طراحی شده در این حیطه همکاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: در سطح فناوری محور هم کارگاه‌ها برای ثبت اختراع برنامه ریزی شده و پس از آموزش راه‌های ثبت اختراع به دانشجویان، درپایان هرکدام یک ادعا نامه به ثبت می‌رسانند.

بر اساس این خبر؛ سومین دوره مدرسه تابستانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ۱۴ تا ۱۷ مرداد برگزار می‌شود. مهلت نام نویسی در این دوره از امروز آغاز شده و تا نیمه تیر ماه ادامه خواهد یافت.

نکته مهم این‌که شرکت برای تمام دانشجویان رشته‌های مختلف آزاد و رایگان بوده و برای دانشجویانی که ساکن شاهرود نیستند در زمان برگزاری مدرسه‌ی تابستانی خوابگاه تدارک دیده شده است.

نظر شما