شناسهٔ خبر: 67353532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرچم کنگره سرداران، امرا و ۱۵۰۰۰ شهید فارس به اهتزاز درآمد

آیین اهتزاز پرچم کنگره سرداران، امرا و ۱۵ هزار شهید استان فارس، با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در محل دروازه قرآن شیراز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله لطف‌الله دژکام ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: درود می فرستیم به روان پاک 15 هزار شهید در خون خفته استان فارس که این پرچم افتخاری که امروز بالای سر شیراز برافراشته شد، به واسطه خون پاک و مطهر آنان نصیب مردم فارس شده است.

او ادامه داد: بی‌شک در آغاز، فریاد بلند حق‌خواهی، عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم و بیدادگری از حلقوم نازنین امیرالمومنین علی(ع) بلند شده است و همه شهدا، مجاهدین و مومنین در ادامه راهی که آن وجود مقدس به بشریت نشان داده است، قدم می‌زنند.

آیت‌الله دژکام گفت: شهدا عهد بستند و عده‌ای پشت سر آن‌ها باید صادق باشند و همان مسیر را بروند. اگر ما پرچم شهیدان را به اهتزاز درمی آوریم، توقع آن است که ادامه دهنده آن مسیر باشیم.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: باید با همه شهیدان، با امام شهیدان و با امیرمومنان تجدید پیمان کنیم که هرچه هستیم در این راه نورانی که شهدا رفتند، قدم بزنیم و ان‌شاءالله در آخرت خدا همراهی و همنشینی با شهیدان را از ما دریغ ندارد.

نظر شما