شناسهٔ خبر: 67997479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعتبار احداث باند دوم محور ساحلی بوشهر به گناوه ابلاغ شد

بوشهر- ایرنا- معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: احداث باند دوم محور ساحلی بوشهر به گناوه از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان بوشهر است که اعتبار اولیه آن به میزان ۱۱ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال ابلاغ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ «سید امین عارف‌زاده» روز جمعه درگفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: محور ساحلی بوشهر به گناوه به دلیل حجم ترافیک بالا و بعد مسافت کم، تصادف خودرویی بالایی دارد.

وی افزود: امروز از روند اجرا طرح محور جاده‌ای ساحلی بوشهر- شیف - گناوه بازدید و شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم قطعات دوم و سوم محور ساحلی بوشهر به گناوه هستیم.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: احداث باند دوم محور ساحلی بوشهر به گناوه به طول ۲۷ کیلومتر در فاز اول قرار دارد که با حضور سه پیمانکار فعال شده است.

عارف‌زاده ادامه داد: عملیات اجرایی احداث باند دوم قطعه دوم دالکی به کنار تخته و مسیر دسترسی به فاریاب از محل اعتبارات مصوب سفر دور اول رئیس جمهور شهید به استان بوشهر به طول ۱۰.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی فعال است.

بیشتر بخوانید

محور «دالکی - کنارتخته» ۱۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود

طرح احداث جاده جدید دالکی- کنارتخته ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فیلم | ترافیک خروجی دالکی بوشهر به کنارتخته فارس

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان بوشهر عنوان کرد: در این طرح ۱۵ دستگاه آب‌رو ، پنج دستگاه تونل و پل بزرگ و همچنین دیوار حفاظتی احداث می شود.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی احداث باند دوم قطعه دوم دالکی به کنار تخته و مسیر دسترسی به فاریاب با اعتبار هفت هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

نظر شما