شناسهٔ خبر: 29357872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نماینده مردم شاهرود در مجلس:

دانشگاه‌های علوم پزشکی و صنعتی شاهرود از پتانسیل جهانی شدن بهره‌مند هستند

نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به وجود پتانسیل جهانی شدن دانشگاه‌های علوم پزشکی و صنعتی شاهرود گفت: جهش و پیشرفت حاصل تعامل با محیط و عوامل محیطی است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود و دانشگاه صنعتی شاهرود در راستا بین المللی سازی و تفاهم نامه اجرایی ماموریت‌های ملی و بین المللی و به اشتراک گذاری دانش وامکانات حوزه سلامت، فناوری و صنعت با حضور  سید حسن حسینی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود ومیامی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. 
 
حسینی نماینده شهرستان‌های شاهرود ومیامی با اشاره به وجود پتانسیل جهانی شدن دانشگاه‌های علوم پزشکی و صنعتی شاهرود گفت: جهش و پیشرفت حاصل تعامل با محیط و عوامل محیطی است.

وی افزود: تعامل مناسب با محیط و نیزعزم و همت انجام کار‌های بزرگ منجر به کسب توفیقات و دستاورد‌هایی شده است که شاهد آن مقایسه گذشته و حال بخش‌های مختلف ازجمله دانشگاه صنعتی و دانشگاه علوم پزشکی است که با توجه به ظرفیت‌های مختلف منطقه‌ای و ملی اجرای این تفاهم نامه مشترک ودر قالب توافق نامه‌های عملیاتی امکان پذیرخواهد بود.

 رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ابتدای این نشست با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه با اشاره به اهمیت همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و صنعتی شاهرود بیان داشت: تحقق بین المللی سازی و اجرای تفاهم نامه زمینه اعتباربخشی و ارتقای جایگاه هردو دانشگاه را در جنبه‌های مختلف فراهم می‌سازد.

چمن افزود: در رشته‌های مشترک و بین رشته‌ای ازجمله در حوزه فناوری‌های نوین، نانو و بایوتکنولوژی، طب ورزشی، صنعت گیاهان دارویی و برگزاری همایش و سمینار‌های بین المللی زمینه‌های اقدام مشترک بین دودانشگاه وجود دارد.

مهدی فاتح، رئیس دانشگاه صنعتی در این نشست بیان داشت: لازم است حرکت ما در قالب تقاهم نامه مشترک همراه با طرح سئوال و بیان شفاف مسئله، شناخت محدودیت‌ها و نقاط قوت و همچنین برخورداری از حمایت‌های مختلف باشد تا بتوانیم در زمینه‌های مشترک بخصوص با رویکرد کار آفرینی اهداف و ماموریت‌های ملی و بین المللی این نفاهم نامه را اجرایی نماییم.
 
 

نظر شما