شناسهٔ خبر: 3348883 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

واعظی در دیدار با فعالان حوزه ICT:

دیتا سنتر استان بوشهر تا پایان سال راه اندازی می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی دیتا سنتر استان بوشهر تا پایان سال خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی این دیتا سنتر درآمدزایی نیست بلکه بیشتر به منظور حمایت از فعالیت‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌ها برای فعالین حوزه ICT استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در آستانه دهه مبارک فجر به استان بوشهر سفر کرده است در جلسه فعالان حوزه ICT استان شرکت کرد.

 

در این جلسه واعظی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان، پژوهشگران و فعالان حوزه ICT  استان بوشهر گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است هر میزان از فعالیت‌ها که در استان‌ها قابل انجام است نباید به تهران منتقل شود.

 

وزیر ارتباطات افزود: برای ما ایجاد اشتغال در استان‌ها نسبت به تهران اولویت دارد و به همین منظور از فعالان این حوزه و شرکت‌های دانش بنیان در همه استان‌های کشور حمایت می‌کنیم.

 

وی با اشاره به انواع حمایت‌های وزارت ارتباطات از این فعالان گفت: البته حمایت‌ها باید هدفمند و در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید باشد.

 

واعظی در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌های و فعالیت‌های استانداری بوشهر در حوزه ICT گفت: با توجه به علاقه استاندار محترم بوشهر به حوزه ICT  فرصت مناسبی برای فعالان و نخبگان این حوزه برای فعالیت‌های بیشتر در استان فراهم شده است.

 

وزیر ارتباطات ضمن مطرح کردن یک پیشنهاد راهبردی برای حل مسایل فعالان حوزه ICT استان گفت: شورایی متشکل از فعالان و استانداری و در صورت لزوم نماینده وزارت ارتباطات در استان تشکیل شود تا مسایل و مشکلات پیش روی فعالین این حوزه شناسایی و مرتفع شود.

 

واعظی در پایات با ابراز امیدواری نسبت به راه اندازی دیتا سنتر استان گفت: انشاالله تا پایان سال دیتا سنتر استان راه اندازی می‌شود.

 

وی افزود: هدف ما از راه اندازی این دیتا سنتر درآمدزایی نیست بلکه بیشتر به منظور حمایت از فعالیت‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌ها برای فعالین حوزه ICT استان است.

نظر شما