شناسهٔ خبر: 3355233 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه‌اندازی دیتاسنتر بوشهر قطعی شد

خبرگزاری تسنیم: وزیر ارتباطات گفت: انشاالله تا پایان سال دیتاسنتر استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی در جمع نخبگان، پژوهشگران و فعالان حوزه ICT  استان بوشهر گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است هر میزان از فعالیت‌ها که در استان‌ها قابل انجام است نباید به تهران منتقل شود.

وزیر ارتباطات افزود: برای ما ایجاد اشتغال در استان‌ها نسبت به تهران اولویت دارد و به همین منظور از فعالان این حوزه و شرکت‌های دانش بنیان در همه استان‌های کشور حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به انواع حمایت‌های وزارت ارتباطات از این فعالان گفت: البته حمایت‌ها باید هدفمند و در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید باشد.

او ضمن مطرح نمودن یک پیشنهاد راهبردی برای حل مسایل فعالان حوزه ICT استان گفت: شورایی متشکل از فعالان و استانداری و در صورت لزوم نماینده وزارت ارتباطات در استان تشکیل گردد تا مسایل و مشکلات پیش روی فعالین این حوزه شناسایی و مرتفع گردد.

واعظی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به راه‌اندازی دیتاسنتر استان بوشهر گفت: انشاالله تا پایان سال دیتا‌سنتر استان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: هدف ما از راه‌اندازی این دیتاسنتر درآمدزایی نیست بلکه بیشتر به منظور حمایت از فعالیت‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌ها برای فعالین حوزه ICT استان است.

انتهای پیام/

نظر شما