شناسهٔ خبر: 30173051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دستگیری باند جعل اسناد و فروش املاک یک نهاد در البرز/ اعضای باند سند نمره خودرو درالبرز دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری باند جاعلان سند و فروش ملک های زیر مجموعه یک نهاد انقلابی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، « سرهنگ محمد نادربیگی» در نشست خبری روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: سال گذشته پرونده ای در خصوص اختلاس دریکی ازبانک های استان به پلیس آگاهی البرز ارجاع شد که با پیگیری های ویژه مشخص شد متهم این پرونده چندی پیش به جرم اختلاس از یک بانک حدود 140 میلیاردریال کلاهبرداری دستگیر و روانه زندان شده است.

 

 

 

 

سرهنگ نادربیگی افزود: این متهم با تبانی یکی از کارمندان بانک و متصدی یک دفتر ثبت اسناد اقدام به جعل اسناد و فروش ملک ها کرده است.

وی با بیان اینکه 22 ملک به مساحت 24650 متر مربع و ارزش 200 میلیارد تومان توسط این باند جعل و به فروش رفته افزود: در این رابطه 18 نفر دستگیر و در زمان دستگیری متهم  اصلی تعداد زیادی اسناد جعلی نیزکشف شده است.



دستگیری باند جعل سند و فروش ملک های یک نهاد در البرز/ اعضای باند سند نمره خودرو درالبرز دستگیر شدند


اعضای باند سند نمره خودرو درالبرز دستگیر شدند

سرهنگ نادربیگی همچنین با اعلام دستگیری اعضای باند سند نمره خودرو در البرز گفت: اعضای این باند ساکن کرج هستند اماسرقت خود را بیشتر درمناطق غربی تهران انجام می دادند.
وی اضافه کرد: سارقان پس از سرقت، خودرو ها را به شهرهای جنوبی کشور انتقال داده یا به قاچاقچیان فروخته یا سند نمره می کردند.
سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه تاکنون پنج نفر دراین زمینه دستگیر شده اند گفت: سه نفر مرد و 2نفر آنها زن هستند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: دربازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح کمری همراه با تعدادی فشنگ جنگی و 6 دستگاه خودروسرقتی از نوع زانتیا، هایلوکس، پژو پارس، پژو 206و پژو 405 به ارزش 8میلیارد ریال کشف شد.

نادربیگی افزود: سارقان سند نمره، اطلاعات رایانه خودرو را پاک و سپس با کارگذاشتن سیستم جدید اقدام به روشن کردن آن ها می کردند که تاکنون 6 مالباخته شناسایی شدند.
دستگیری زن کلاهبردار و جاعل اسناد بیمه
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: یک کلاهبردار زن که درقالب خدمات بیمه تکمیلی اقدام با جعل اسناد خدمات درمانی اقدام به دریافت یک میلیاردو 100 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ نادربیگی افزود: دراین رابطه 6 نفرکه با متهم اصلی همکاری می کردند دستگیر و 10 مهر جعلی پزشکان نیز از آنها کشف و ضبط ش. و تاکنون 375 مورد جعل خدمات بیمه این افراد شناسایی و کشف شده است.

270 فقره سرقت وسایل داخل خودرو
سرهنگ نادربیگی همچنین با اشاره به دستگیری اعضای باند سارقان وسایل داخل خودرو درشهرستان کرج گفت: این افراد با شیوه پرسه زنی درمناطق حاشیه ای شهرکرج طعمه های خودرا انتخاب و تاکنون به 270 فقره سرقت اعتراف کرده اند و 176 مالباخته در این زمینه شناسایی شدند.

انتهای پیام/

 

نظر شما