شناسهٔ خبر: 2750649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حضور یگان هایی از ارتش فارس در رزمایش بزرگ «محمد رسول الله (ص)»

خبرگزاری شبستان: فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس با اشاره به حضور یگان هایی از حوزه ارشد نظامی فارس در رزمایش بزرگ «محمد رسول الله (ص)»، گفت: ارتقا توان رزمی ارتش برای حفظ و صیانت از تمامیت ارضی کشور از اهداف این رزمایش محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

دکتر امیر سرتیپ دوم حسین محمدی، فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به حضور یگان هایی از حوزه ارشد نظامی فارس در رزمایش بزرگ «محمد رسول الله (ص)» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این رزمایش با محوریت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تاریخ چهارم دی ماه به مدت 6 روز برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش نیروهای مختلف ارتش اعم از زمینی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، هوایی و دریایی در منطقه ای به وسعت 2 میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع در منطقه جنوب شرق کشور برگزار می شود و یگان هایی از حوزه ارشد نظامی فارس نیز در آن حضور دارند.

 

امیر محمدی ارتقا توان رزمی ارتش برای حفظ و صیانت از تمامیت ارضی کشور و هماهنگی و همکاری هرچه بهتر نیروهای مختلف ارتش در قالب عملیات مشترک را از جمله اهداف این رزمایش خواند و یادآور شد: ارزیابی طرح های پیش بینی شده، آزمایش سامانه ها، تجهیزات و سلاح های جدید، استفاده از تجارب هشت سال دفاع مقدس، تحلیل جنگ های اخیر در منطقه و انتقال تجربیات به کارکنان جوان، طراحی و اجرای رزمایش متناسب با انواع تهدیدات، ارتقا سطح کیفیت آموزشی، ارتقا کیفیت آموزشی، ارائه تاکتیک های نوین و ارزیابی یگان های شرکت کننده از دیگر اهداف این رزمایش عنوان شده است.

 

وی پیام این رزمایش را پیام صلح و دوستی به کشورهای دوست و نمایش اقتدار و توان دفاعی به دشمنان و کسانی که چشم طمع به کیان جمهوری اسلامی دارند، عنوان کرد.

 

پایان پیام/

نظر شما