شناسهٔ خبر: 67658692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۲ پایگاه اطفای حریق در منطقه اورامانات راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: دو پایگاه اطفای حریق در منطقه اورامانات راه‌اندازی می‌شود و تعداد دیدبانان در پاوه و اورامانات از ۱۰۰ به ۱۴۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رستگار یوسفی _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع آتش‌سوزی‌های مکرر در شهرستان پاوه و اورامانات طی سال جاری اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مصوب شد که در راستای واکنش سریع هنگام وقوع حریق، کنترل و مهار آتش‌سوزی، دو پایگاه اطفای حریق در این منطقه ایجاد می‌شود.

وی افزود: تعداد دیدبانان در پاوه و اورامانات از ۱۰۰ به ۱۴۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آتش‌سوزی مشکل جدی در این منطقه است، گفت: با بررسی‌های به عمل آمده علت گسترش آتش‌سوزی در این مناطقی خالی از سکنه بودن است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی پاوه و اورامانات بیان کرد: طبق قانون سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی سرمایه‌گذار به مدت پنج تا ۱۰ سال معاف از مالیات است، اما به جهت منطقه ممنوع بودن امکان سرمایه‌گذاری در این منطقه وجود ندارد.

یوسفی ادامه داد: موضوع سرمایه‌گذاری در مرز را پیگیری خواهیم کرد، چرا که اگر مرزنشین ساکن شود، می‌تواند کمک حال نیروی مرزبانی باشد.

نظر شما