شناسهٔ خبر: 68146450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار سرپل ذهاب خبر داد؛

برپایی ۲۵ موکب مردمی در مسیر رفت و برگشت زائران در سرپل‌ذهاب

کرمانشاه- فرماندار سرپل‌ذهاب از برپایی ۲۵ موکب مردمی در مسیر رفت و برگشت زائران در سرپل‌ذهاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

صدرالله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین در مسیر سرپل‌ذهاب به مرز خسروی، شرح وظایف کمیته‌های مختلف صادر و جلسات متعددی تشکیل شده و حدود ۲۵ موکب مردمی در مسیر رفت و برگشت زائران اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: در این راستا زیرساخت‌های لازم در مسیرهای تعریف شده توسط دستگاه‌ها در حوزه استحفاظی انجام و تدابیر اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: در سطح شهر حدود ۲۱ مدرسه به‌عنوان هر مدرسه یک موکب با امکانات لازم در نظر گرفته شده و مساجد شهری در مسیر زوار آماده پذیرایی از زائران هستند.

وی ادامه داد: مرکز فوریت‌های پزشکی و گروه‌های امداد و نجات در طول مسیر حوزه استحفاظی استقرار پیدا خواهند کرد.

بابلی خاطرنشان کرد: پلیس راه آمادگی لازم برای روان‌سازی ترافیک و پیشگیری از خطرات جاده‌ای را دارد و در مجموع مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی از زائران خواست مرز خسروی را برای اعزام به عتبات عالیات انتخاب کنند زیرا امکانات لازم در آن فراهم است و مرز به صورت ۲۴ ساعته باز است.

فرماندار سرپل‌ذهاب یادآور شد: زائران در مسیر رفت و برگشت در محل‌های پیش‌بینی شده اسکان، بعد از استراحت کامل می‌توانند مقصد مورد نظر خود را ادامه دهند.

به گفته بابلی مواکب در طول ۲۴ ساعته باز خواهند بود، گروه امداد خودرو در مسیر حوزه استحفاظی استقرار پیدا خواهند کرد و همچنین در جایگاه‌های سوخت تدابیر لازم دیده شده است.

وی ادامه داد: در حرم احمد ابن اسحاق (ره) موکب در نظر گرفته شده و زائران می‌توانند از داخل شهر عبور کنند در نهایت امید است سفر خوب و ایمن برای زوار رقم بخورد.

نظر شما