شناسهٔ خبر: 2752767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) در جنوب شرق کشور برگزار می شود

شیراز- فرمانده ارش نظامی آجا در استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) با محوریت نیروی زمینی ارتش از چهارم دی ماه به مدت شش روز در جنوب شرق کشور برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دکتر حسین محمدی در این خصوص توضیح داد: این رزمایش با محوریت نیروی زمینی ارتش  و با شرکت نیروهای مختلف عم از زمینی، قرارگاه هوایی خاتم الانبیا(ص)، هوایی و دریایی در منطقه ای به وسعت دو میلیون و 200 هزار هکتار در منقه جنوب شرق کشور برگزار و یگانهایی از حوزه ارشد نظامی فارس در این رزمایش شرکت می کنند.

وی هدف این رزمایش را ارتقای توان رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایرانی برای صیانت از تمامیت ارضی کشور، هماهنگی و همکاری هرچه بهتر نیروهای مختلف ارتش در قالب عملیات مشترک، ارزیابی طرح های پیش بینی شده، آزمایش سامانه ها و تجهیزات و سلاح های جدید، استفاده از تجارب هشت سال دفاع مقدس، و تحلیل جنگهای اخیر در منطقه  و انتقال تجربه به کارکنان جوان، طراحی و اجرای  رزمایش متنساب با نوع تهدیدات، ارتقای کیفیت آموزشی و ارائه تاکتیک های نوین و ارزیابی یگانهای شرکت کننده در رزمایش عنوان کرد.

امیر محمدی پیام این رزمایش را پیام صلح و وستی به کشورهای دوست و نمایش اقتدار و توان دفاعی به دشمنان و کسانی که چشم طمع به کیان جمهوری اسلامی ایران را دارند اعلام کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما