شناسهٔ خبر: 25460473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کنگره ملی «حاج شیخ غلامرضا یزدی» در یزد آغاز به کار کرد

خبرگزاری شبستان: مراسم افتتاحیه کنگره ملی «حاج شیخ غلامرضا یزدی» با حضور علما و مسئولان در امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم افتتاحیه کنگره ملی « بزرگداشت شیخ غلامرضا یزدی» با حضور علمای دینی و مسئولانی کشوری و استانی امروز (20 اردیبهشت) در محل امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حاج شیخ غلامرضا یزدی ارائه شد و پس از آن نیز مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد پیام وزیر را قرائت کرد.

 

مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: این کنگره با هدف پاسداشت جایگاهی دینی و اجتماعی مرحوم شیخ به تصویب رسید و مجموعه ای از دستگاه های علاقمند به این شیخ تلاش کردند تا کنگره ای در خور برگزار کنند.

 

در ادامه نیز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد پیام صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برگزاری کنگره ملی شیخ غلامرضا فقیه خراسانی قرائت کرد.

 

همچنین در این مراسم حجت الاسلام قافی از معاصران دوران حاج شیخ غلامرضا یزدی به بیان خاطراتی از وی پرداخت.

رونمایی از کتاب های «فاتح قلوب»، « فقیه آسمانی»، « گوهر شب چراغ یزد» و همچنین تمبر و شناسنامه نیز به عنوان یکی از برنامه های این مراسم بود که با حضور آیت الله ناصری، آیت الله حسینی بوشهری، محمود زمانی قمی، استاندار یزد و جمعی از علما و مسئولان رونمایی شد.

نظر شما