شناسهٔ خبر: 25464554 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کنگره شیخ یزدی | کتاب مقالات برگزیده کنگره حاج شیخ غلامرضا یزدی منتشر شد

R41376/P1377/S6,76/CT11

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد و دبیر علمی کنگره حاج شیخ غلامرضا یزدی(فقیه خراسانی) از چاپ مجموعه برگزیده این کنگره خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی دقایقی قبل در آیین اختتامیه اظهار داشت: تکریم و تجلیل از عالمان دینی بر اساس روایات و آیات، تکریم و تجلیل از خداست و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: شاید بعضی افراد در استان و دیگر نقاط کشور خیلی به سبقه علمی آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی واقف نبودند ولی امروز با بیانات آیت‌الله استادی بخشی از شخصیت علمی این عالم معرفی شد.

وی افزود: بالغ بر 45 مقاله به دبیرخانه این کنگره رسید و کتابی که تحت عنوان فاتح قلوب امروز رونمایی شد، مجموعه مقالات این کنگره است که با اشراف آیت‌الله استادی و آیت‌الله ناصری یزدی منتشر شد.

دبیر علمی کنگره حاج شیخ غلامرضا یزدی(فقیه خراسانی) ادامه داد: قطعا آثاری که در این کنگره به چاپ رسید می‌تواند برای نسل جوان بسیار تاثیرگذار و نقش آفرین باشد و سعی شده که داستان‌های منتشر شده و روایت‌ها به قلمی روان و ساده باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: بعید است با توجه به بار علمی بسیار بالای کتاب‌های منتشر شده و همچنین جذابیت بالایی که از آن برخوردارهستند، کسی بدون مطالعه کامل کتاب‌ها را رها کند.

حسینی کوهستانی با اشاره به برگزاری کنگره این بزرگ مرد عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با این کنگره حداقل بخشی از عظمت و بزرگواری این عالم و روحانی برجسته را به مردم معرفی کنیم.

دبیر علمی کنگره مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی(یزدی) خاطرنشان کرد: قطعا چهره‌های برجسته دینی در جامعه لازمه حیات بشری هستند و حاج شیخ در این زمینه به خوبی نقش خود را ایفا کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما