شناسهٔ خبر: 23498357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساماندهی مبلمان شهری یاسوج

مبلمان شهری یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران نیاز به ساماندهی دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ساماندهی مبلمان شهری یاسوجنشست شورای ترافیک استان با انتقاد از مناسب سازی نشدن مبلمان شهری در یاسوج گفت: در این شهر به عنوان مرکز استان مشکلات زیادی از جمله ساماندهی نشدن مسائل شهری و ترافیکی، عدم خط‌کشی مناسب معابر و نبود سیستم روشنایی مشاهده می‌شود.
عزیز فیلی با اشاره به قدیمی بودن جداول شهر یاسوج افزود: مبلمان شهری مرکز استان باید ساماندهی شود.
وی تاکید کرد: شهردار و فرماندار بویراحمد همه تازه نفس هستند و انتظار می‌رود این افراد برای ارتقاء خدمات شهری به صورت جهادی تلاش کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج نیازمند همکاری و مشارکت پلیس و سایر دستگاه‌های اجرایی است.
فیلی از تکمیل مرحله اول پل سوم بشار تا پایان سال خبر داد و افزود: به طور قطع با بهره برداری از این طرح از گره‌های ترافیکی شهر کاسته می‌شود.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیمای کنونی پایتخت طبیعت ایران درشان این مردم نیست اضافه کرد: از مشکلات تمامی نهاد‌های اجرایی مطلع هستم، ولی می‌طلبد با یک تعامل و هماهنگی برای زیباسازی منظر شهری یاسوج تلاش کنیم.
وی افزود: پل برقی برای شهر یاسوج پیش بینی شده که ضرورت دارد شهرداری عملیات ساخت این پل را به بخش خصوصی واگذار کند و همچنین نسبت به لکه گیری خیابان‌های شهر اقدام شود.

نظر شما