شناسهٔ خبر: 23484977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نبود مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز در استان

خبرگزاری صداوسیما

کهگیلویه و بویراحمد جزء معدود استان‌هایی است که مرکز معاینه فنی خودروها‌ی دوگانه سوز ندارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل دفتر فنی استانداری درنشست شورای نبود مرکز معاینه فنی خودروههای دوگانه مجهز در استان معاینه فنی خودرو با اشاره به اینکه هم اکنون ۴ مرکز معاینه فنی خودرو در استان وجود دارد گفت: بر اساس ارزیابی و بازرسی‌های فنی فعالیت این مراکز دارای ۱۳ ایراد اساسی است.
کاظمی با تاکید بر اینکه باید مراکز معاینه فنی خودرو‌ها درزمینه نصب تجهیزات ویژه تست هیرواستاتیک خودرو‌های دوگانه سوز اقدام کنند افزود: در این نشست احداث مرکز معاینه فنی خودرو در شهرستان بهمئی تصویب شد.
معاون راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی استان نیز نحوه فعالیت بر مراکز فنی را ضعیف عنوان کرد و گفت: به علت تغییر در ساختار و فرایند نظارتی و برداشته شدن مسئولیت پلیس در روند نظارت این مراکز برخی از خودرو‌هایی که از مراکز فنی ارزیابی و تایید می شوند فاقد کارت اصالت هستند که امیدواریم با اعلام قانون جدید این اشکال برطرف شود.
فیلی معاون عمرانی استاندار هم با اشاره به اهمیت معاینه فنی خودرو‌ها و تاثیر آن در کاهش آلودگی محیط زیست و تصادفات خواستار نظارت بیشتر متولیان بر روند فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو‌ها شد.

 

نظر شما