شناسهٔ خبر: 67401511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در بیانیه‌ای تاکید شد؛

مشارکت بالا در انتخابات موجب سرافرازی ایران اسلامی می‌شود

سمنان- اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات، این حضور را موجب سرافرازی ایران اسلامی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به‌مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین رویداد بزرگ انتخابات ریاست‌جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

در هشتم تیرماه، هر رأی یک گام به سوی سرافرازی بیشتر میهن عزیز ماست. حضور در پای صندوق رأی را جهاد می‌دانیم، لذا همه می آییم؛ برای اسلام، برای امام، برای شهیدان، برای ولایت، برای ایران، برای شریک شدن در اهتزاز پرچم حرم جمهوری اسلامی ایران.

هم خودمان با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنیم و هم خانواده، خویشان، دوستان و همسایگان را دعوت و ترغیب به حضور در انتخابات و انتخاب اصلح کنیم. در کنار تقویت شور حضور، به نامزدی رأی دهیم که ضمن اعتقاد قوی به مبانی ناب انقلاب اسلامی، با کارآمدی خود گره گشای معیشت، اشتغال، مسکن و پیشران اهداف اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور باشد.

کارآمدی به حرف نیست، به عمل کار برآید. کارنامه و تجارب مدیریتی هر نامزد، نشان می‌دهد تاکنون چند گره از نظام و مردم گشوده است. اگر جامع اعتقادات و کارآمدی بود می‌توان چنین بار سنگینی را بر دوش او گذاشت. شهید رئیسی و شهید سلیمانی الگوی جمع بین اعتقاد و عمل هستند.

به کسی رأی دهیم که در میدان عمل آب دیده شده و امتحان پس داده باشد و در یک کلام، به کسی رأی دهیم که مرد میدان و امتداد سلیمانی و رئیسی باشد.

نظر شما