شناسهٔ خبر: 67401500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آمادگی فراجا برای تأمین امنیت انتخابات در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان از آمادگی فراجا برای تأمین امنیت انتخابات خبر داد و گفت: همکارانمان به صورت میدانی در تمام شعب اخذ رأی حضور دارند.

صاحب‌خبر -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از آمادگی کامل انتظامی برای تامین امنیت انتخابات کردستان خبر داد و اظهار داشت: مجموعه پلیس استان از ماه قبل تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور برگزاری انتخابات در هشتم تیرماه اندیشیده و هم‌اکنون با اشراف اطلاعاتی لازم از آمادگی مطلوب و کامل در این راستا، برخوردار است.

وی با دعوت از همه مردم کردستان برای مشارکت در انتخابات افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی، تثبیت مردم‌سالاری، نشان‌دهنده مشارکت عمومی در اداره امور کشور و مهر تأییدی بر مقبولیت نظام است.

فرمانده انتظامی استان کردستان، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را از ابعاد مختلف ملی و بین‌المللی مهم دانست و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ نیرنگ و دروغی نمی‌توانند مردم را از صحنه خارج کنند و ملت بصیر ایران با هدایت و رهبری امام خامنه‌ای فریب نقشه‌های آنان را نخواهند خورد و با حضور پرشکوه خود، اقتدار کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی خاطرنشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشورمان همیشه در معرض تهدید بوده، چرا که دشمنان از همان ابتدا نسبت به اهداف والای انقلاب آگاهی داشتند و پیروزی چنین انقلابی را آغازی بر پایان خود می‌دیدند.

آزادی با بیان اینکه امنیت انتخابات، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم است، تصریح کرد: همکاانمان به صورت میدانی در صحنه حضور داشته و در کنار سایر متولیان امنیت امنیت را حفظ خواهند کرد، اجازه نخواهیم داد تحت هیچ شرایطی خدشه‌ای به امنیت انتخابات وارد شود.

وی امنیت و آرامش روانی شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و عنوان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان است و با افتخار در کنار مردم است.

فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری چهار مؤلفه‌ امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت از اهمیت بالایی برخوردار هستند و انتظامی این افتخار را دارد که به عنوان متولی نظم و امنیت انتخابات، این مأموریت خطیر و حساس را به انجام برساند.

آزادی با تاکید بر اینکه مردم با خیال راحت و در سایه آرامش و امنیت پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، ابراز داشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی با همکاری متولیان امر برگزاری انتخابات و متولیان امنیت صورت گرفته تا مردم بتوانند در این رخداد بزرگ شرکت و حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

انتهای پیام/481/

نظر شما