شناسهٔ خبر: 23093607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جمع آوری 70 میلیارد ریال صدقه در همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان ازجمع آوری ۷۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی از صندوق‌های صدقات استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جمع آوری 70 میلیارد ریال صدقه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمشید محمدی معاون کمیته امداد استان همدان با اشاره به آخرین آمار تعداد صندوق‌های صدقات در استان همدان، اظهار داشت: 254 هزار و 843 صندوق صدقات در منازل، ادارات، معابر عمومی و غیره شهر همدان نصب است.

وی در خصوص میزان کمک‌های جمع‌آوری شده از صندوق‌های صدقات در استان، افزود: در هشت ماهه امسال 70 میلیارد ریال از صندوق‌های صدقات مستقر در منازل، ادارات، معابر عمومی و غیره استان همدان جمع‌آوری شده است.

معاون کمیته امداد استان همدان تأکید کرد: جز 7 میلیارد تومان صدقات جمع‌آوری شده در استان 29 میلیارد تومان کمک‌های مردمی نیز در هشت ماهه امسال در اجرای طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها و غیره جمع‌آوری و بین افراد زیرپوشش و نیازمند توزیع شده است.

محمدی با بیان اینکه در هشت ماهه امسال 200 هزار عدد صندوق صدقات در مدارس استان و بین دانش‌آموزان توزیع شده است، ابراز کرد: با توزیع این صندوق‌ها و کمک‌های خیرخواهانه دانش‌آموزان و اولیا آن‌ها 3 میلیارد ریال از صندوق‌های صدقات توزیع شده در مدارس استان جمع‌آوری شده است.

وی در خصوص اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان همدان بیان کرد: 25 هزار و 278 نفر از مردم نوع‌دوست و خیرخواه استان همدان حامیان طرح اکرام ایتام، و محسنین هستند.

وی با اشاره به اینکه از 25 هزار و 278 نفر حامی 18 هزار و 916 نفر حامیان طرح اکرام ایتام، اظهار داشت: 6 هزار و 362 نفر نیز در استان حامیان طرح محسنین هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با تأکید بر اینکه 8 هزار و 194 کودک در استان همدان زیرپوشش طرح اکرام ایتام و محسنین هستند، تصریح کرد: در هشت ماهه امسال 89 میلیارد ریال در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین مددجویان کمک شده است.

انتهای پیام/ب

جمع آوری صدقه در همدان

نظر شما