شناسهٔ خبر: 23060186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

طی هشت ماهه سال جاری؛

توزیع ۲۰۰ هزار صندوق صدقات در مدارس استان همدان

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان اظهار کرد: در طی هشت ماهه امسال ۲۰۰ هزار صندوق صدقات در مدارس و بین دانش‌آموزان استان همدان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

جمشید محمدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: امسال 200 هزار  صندوق صدقات در بین دانش آموزان همدانی توزیع و سه میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری شده است.

 

وی با بیان اینکه هدف از توزیع این صندوق‌ها جمع آوری کمک‌های مالی نیست بلکه توسعه و فرهنگ سازی است، افزود: صدقات جمع آوری شده برای ارائه خدمات درمانی، مسکن، جهیزیه، تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی، آموزش و تحصیل مددجویان هزینه می‌شود.

 

وی تصریح کرد: مردم نوعدوست استان می‌توانند با مراجعه و یا تماس با کمیته امداد استان و دفاتر این نهاد در شهرستان‌ها نسبت به تحویل و دریافت صندوق صدقه در منازل، مغازه‌ها، ادارات و مجتمع‌های مسکونی اقدام کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، از نصب 254 هزار و 843 صندوق صدقات در منازل، ادارات، معابر عمومی و غیره شهر همدان خبرداد و اظهار کرد: در هشت ماهه امسال 70 میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری شده است.

 

محمدی با اشاره به گسترش مشارکتهای مردمی در سالهای اخیر بیان کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم نیکوکار بتوانیم نیازهای خانواده‌های محروم را از طریق توسعه حامیان و طرح اکرام ایتام و محسنین برطرف کنیم.

 

وی گفت: هشت هزار و 194 کودک در استان همدان زیرپوشش طرح اکرام ایتام و محسنین هستند که در هشت ماهه امسال 89 میلیارد ریال در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین مددجویان کمک شده است.

 

وی با بیان اینکه 25 هزار و 278 نفر از مردم نوع‌دوست و خیرخواه استان همدان در طرح محسنین و اکرام و ایتام شرکت کردند، تصریح کرد: از این تعداد 18 هزار و 916 نفر حامیان طرح اکرام ایتام و 6 هزار و 362 نفر نیز در استان حامیان طرح محسنین هستند.

 

نظر شما