شناسهٔ خبر: 22995467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آموزش طرح ترافیک به پنج هزار دانش آموز زنجانی

محمود عباسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ایجاد پارک ترافیک در کانون سهروردی زنجان، افزود: این پارک از سال تحصیلی جدید برای آموزش طرح

صاحب‌خبر - محمود عباسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ایجاد پارک ترافیک در کانون سهروردی زنجان، افزود: این پارک از سال تحصیلی جدید برای آموزش طرح ترافیک به کودکان شروع به فعالیت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری دستگاه‌هایی مثل راهنمایی و رانندگی، حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راهور با این نهاد برگزار می‌ گردد.
وی با اشاره به تجلیل دانش آموزان برتر در هفدهمین مسابقه پرسش مهر رئیس جمهوری، تصریح کرد: بیش از 24 هزار و 500 خانواده دانش‌آموزان زنجان به سوال رئیس دولت پاسخ دادند.
وی یادآور شد: دانش‌آموزان استان زنجان 11 رتبه برتر کشوری در مسابقات تخصصی پرسش مهر کسب کردند و همین مسئله باعث شد تا زنجان جزو سه استان برتر کشور قرار گیرد.
وی با اشاره به فعالیت چشمگیر کانون سهروردی زنجان گفت: به طور میانگین 40 هزار دانش آموز سالانه از خدمات ارائه شده در این کانون بهره مند می شوند.
افزود: به ویژه در فصل تابستان تعداد زیادی از دانش‌آموزان در برنامه های این کانون حاضر می شوند.
وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت مسئله پرورش فرهنگی در جامعه، این نهاد به دنبال توسعه آن در سطح مدارس است.
وی تصریح کرد: برای گسترش و استفاده از ظرفیت و توانایی های دانش آموزان باید استعدادهای آنها را شناسایی کرده و در همان حوزه برای رشد وی برنامه ریزی کنیم.
وی گفت: برای رشد این استعدادها آموزش و پرورش نیازمند زیرساخت هایی است، که یکی از آنها گسترش و حمایت از اردوگاه ها و کانون های زیرمجموعه این نهاد است.
آموزش و پرورش استان زنجان همه ساله جزو استان‌های برتر در زمینه مسابقات فرهنگی و هنری است، این استان بیش از 180 هزار دانش آموز و 15 هزار معلم دارد.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش

نظر شما