شناسهٔ خبر: 23011690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجليل از پژوهشگران و رتبه هاي برتر علمي آموزش و پرورش

خبرگزاری صداوسیما

مراسم تجليل از 50 فرهنگي و 120دانش آموز برتر مقطع متوسطه اول در حوزه المپيادهاي علمي، پيشرفت تحصيلي و جشنواره نوجوان خوارزمي در فاروج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالي در جشنواره تجليل از پژوهشگران و رتبه هاي برتر علمي آموزش و پرورشرويش فاروج، رويکرد آموزش وپرورش در مقطع متوسطه اول را فراهم کردن زمينه بروز استعدادهاي دانش آموزان و تربيت دانش آموزان پژوهنده برشمرد و افزود: بايد دركنار بهره هوشي، توانمندي هاي دانش آموزان را ارتقا دهيم.  

عباس سعيدي، طرح تعالي مديريت را عامل مشاركت معلمان و دانش آموزان درامورمدارس دانست و خواستار حمايت اولياء از آموزش وپرورش و مغايرت نداشتن امور تربيتي خانواده با مدرسه شد.

در اين جشنواره از50 فرهنگي و 120دانش آموز برتر مقطع متوسطه اول در حوزه المپيادهاي علمي، پيشرفت تحصيلي و جشنواره نوجوان خوارزمي تجليل شد.

تجليل از پژوهشگران و رتبه هاي برتر علمي آموزش و پرورش تجليل از پژوهشگران و رتبه هاي برتر علمي آموزش و پرورش تجليل از پژوهشگران و رتبه هاي برتر علمي آموزش و پرورش تجليل از پژوهشگران و رتبه هاي برتر علمي آموزش و پرورش تجليل از پژوهشگران و رتبه هاي برتر علمي آموزش و پرورش تجليل از پژوهشگران و رتبه هاي برتر علمي آموزش و پرورش

نظر شما