شناسهٔ خبر: 22930571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مصوبات جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال

تهران- ایرنا- نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد و هشت مورد به تصویب اعضای هیات رئیسه رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال به ریاست علی کفاشیان و با حضور کاظم سلیمانی، علی سلیمانی، حامد نجفی و عباس ترابیان برگزار شد.
مقرر شد جلسه مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر در تاریخ ششم دی ماه درباره حرکت به سمت حرفه ای گری برگزار شود. در این جلسه نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز شرکت خواهند کرد.
همچنین با تایید اعضای هیات رئیسه قرار شد تا در رابطه با استان های مناطق محروم (کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان)، هیات فوتبال آن مناطق در طول سال فقط یک تیم جهت مساعدت و هزینه ندادن را معرفی کند.
شرکت کنندگان در جلسه مقرر کردند در مورد باشگاه هایی که هزینه های سازمان لیگ و یا چک های برگشتی در کمیته وضعیت بازیکنان ارسال شود.(و در صورت ابلاغ کسر امتیاز صورت گیرد.)
با تصویب اعضای هیات رئیسه امتیاز لیگ دسته دوم فوتسال آقایان به باشگاه های گلوگاه از استان مازندران و تیم فوتسال سرپل ذهاب از استان کرمانشاه واگذار شود.
همچنین مقرر شد در پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتسال آقایان چهار تیم صعود کننده به صورت دور رفت و برگشت مسابقه دهند و تیم های اول تا سوم مشخص شوند.
بازنگری و ادامه بررسی آیین نامه نقل و انتقالات در طول هفته آینده ، جایگزینی باشگاه سپید رود آستانه اشرفیه طبق درخواست هیات فوتبال استان گیلان به جای عقاب لنگرود در لیگ دسته دوم فوتسال آقایان و موافق با این موضوع که برای چهار مسابقه پایانی لیگ برتر فوتسال آقایان چهار نفر از اعضا هیت رئیسه در مسابقات حضور داشته باشند، از دیگر مصوبات بود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9129**1368
خبرنگار: مهدی رهبر** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما