شناسهٔ خبر: 22850438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تا آخر کنار مردم مصیبت زده کرمانشاه می‌مانیم

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از رضایت هموطنان زلزله‌زده از اقدامات جهادی سپاه فتح استان خبر داد و گفت: تا آخر کنار مردم مصیبت زده می‌مانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ جهانگیر انصاری با بیان این که خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور با حضور رهبری معظم انقلاب جان گرفت و تلاش‌ها مضاعف و همت‌ها جهادی شد اظهار کرد: سپاه فتح استان و نیروهای خادم این مجموعه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با همت و توان چند برابری تاکنون مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به رضایت مردم منطقه از اقدامات جهادی سپاه فتح اشاره کرد و گفت: آن‌ها به همین منظور و برای پاسداشت خدمات برادران ما در سپاه فتح با نصب بنرهایی مراتب رضایت و قدردانی خود را این اقدامات اعلام کرده‌اند که در رفتار و گفتار آن‌ها نیز مشهود است.

این مسؤول در سپاه فتح استان با بیان این که برادران ما در بسیج سازندگی حضور مستمر در منطقه دارند، افزود: مقر ما در منطقه محل حضور همکاران جهادی است و تا آخر و تا ایجاد محیطی امن و مورد رضایت هموطنان زلزله زده در منطقه حضور خواهند داشت که به همین منظور مسؤول بسیج سازندگی سپاه فتح استان در منطقه حضور مستمر دارد.

وی به سایر اقدامات اشاره کرد و گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر به هموطنان زلزله زده چادرهایی برپا کرده‌ایم و کانکس‌ها نیز یکی یکی بر روی سکوها نصب می‌شوند و پس از نصب هر کانکس خانوارها از چادر به کانکس انتقال داده می‌شوند.

وی از اعزام سه گروه جهادی به منطقه خبر داد و گفت: گروه جهادی بانوان نیز به زودی به منطقه اعزام می‌شوند و همچنین اکیپ درمانی ما به همراه تجهیزات کامل و آمبولانس جهت رسیدگی به وضعیت مصدومان مستقر هستند.

انتهای پیام/غ

رضایت هموطنان زلزله‌زده از اقدامات جهادی سپاه فتح

نظر شما