شناسهٔ خبر: 22373685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

تعامل با ائمه جمعه و جماعات ،آموزش و پرورش را در پیشبرد اهداف تربیتی کمک خواهد کرد

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش و پرورش باید با تعامل با ائمه جمعه و جماعات از ظرفیت حوزه‌های علمیه برای تعمیق باورهای اعتقادی نسل جوان و پیشبرد اهداف تربیتی خود استفاده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان لرستان؛ آیت الله هاشم نیازی در این دیدار که صبح امروز در شهر قم صورت گرفت؛ افزود: آموزش و پرورش می تواند از ظرفیت علما و مبلغین دینی برای تعمیق باورهای اعتقادی دانش آموزان استفاده کندو ارتباط مبلغین دینی را با مدارس و دانش آموزان تسهیل کند .

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه دانش آموزان را به عنوان امانت هایی در دست معلمان عنوان کرد: اگر این اعتقاد در معلمان عمیق شود و به باور برسد؛ تمام تلاش خود را برای رشد و تعالی دانش آموزان به کار خواهند گرفت .

آیت الله نیازی تاکید کرد : باید در مدارس به گونه ای رفتار شود که دانش آموزان به مدرسه به عنوان خانه دوم خود نگاه کنندو این مهم با نگاه پدرانه و دلسوزانه معلمان میسر خواهد شد . وی توجه به اقامه نماز در مدارس و تاکید بر اقامه نماز اول وقت را مهم برشمردو تاکید کرد : این مسئله در بیان عرفا واساتید اخلاق هم مورد توجه قرار گرفته است .

آیت الله نیازی در پایان سخنان خود  نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات آموزش و پرورش قول مساعد داد و افزود : ما برای پیشگیری و تحقق مطالبات و مشکلات آموزش و پرورش از هر تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کردو در کنار دستگاه تعلیم و تربیت خواهیم بود .

نظر شما