شناسهٔ خبر: 21370987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جشن عاطفه ها در ۱۲ پایگاه کمیته امداد میاندوآب برگزار شد

امسال در آستانه آغاز سال تحصلی جدید ۱۲ پایگاه ثابت و سیار، کمک های مردمی را برای دانش آموزان محروم و بی بضاعت در میاندوآب جمع آوری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر کشور بار دیگر مردم نوعدوست، خیر و نیکوکار میاندوآب در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی رفتند تا در مراسم جشن عاطفه ها که امسال با شعار”مهر در انتظار همدلی” برگزار می شود، شرکت کرده و دل کودکان و نوجوانانی را به دلیل فقر قادر به تامین کیف و کفش و لباس مدرسه نیستند با اندک کمک خود شاد کنند.

در همین حال رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تقدیرو تشکر از حضور مردم در کارهای نیک و خداپسندانه و یاری رساندن به محرومان، گفت:امسال در آستانه آغاز سال تحصلی جدید ۱۲ پایگاه ثابت و سیار، کمک های مردمی را برای دانش آموزان محروم و بی بضاعت در میاندوآب جمع آوری کردند.

رسول بخشی با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه های در سراسر کشور با شعار “مهر در انتظار همدلی” برگزار می شود، اظهار کرد: امسال این جشن در دو مرحله در ۲۳ و ۲۴ شهریور در سطح شهر و مصلی ها و در ۱۹ مهر ماه در مدارس برگزار شده و در کنار آن آموزش وپرورش و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج  نیز آماده دریافت کمک ها وهدایای مردمی هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید دانش آموزان بی بضاعت را مانند فرزندان خود دانسته و با همدلی دل آنها را در آستانه آغاز سال تحصیلی شاد کنیم، افزود: تا کنون نزدیک به ۲۵۰ میلیون تومان کمک های مردمی برای توزیع در میان دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) جمع آوری شده است.

بخشی با تقدیر از تلاش های خیرین و نیکوکاران شهرستان، تصریح کرد: امیدواریم مانند همیشه مردم خیر و نیکوکار میاندوآب، یاریگر این نهاد را در یاری رسانی به دانش آموزان نیازمند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما