شناسهٔ خبر: 1841298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

آیت‌الله مهدوی‌کنی اسوه و عصاره اعتدال بود

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی اسوه و عصاره اعتدال بود، گفت: رویکرد معتدل و به دور از افراط یکی از شاخصه‌های اصلی دوران حیات ایشان است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا محسنی ثانی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی غیر از مقامات علمی و اجتهادی به عنوان یک رجل سیاسی و فرهنگی شخصیتی شناخته شده بود و فقدان ایشان ضایعه‌ای تاسف‌بار است.

وی با بیان اینکه رویکرد معتدل و به دور از افراط  یکی از شاخصه‌های اصلی دوران حیات ایشان است، افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی اسوه و عصاره اعتدال بود و بی‌تردید خدمات ایشان در طول تاریخ انقلاب ماندگار برجا می‌ماند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: ایشان همواره در راستای منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کرد و ارتحال ایشان برای جامعه روحانیت و حوزه‌های علمیه و در مجموع نظام اسلامی بسیار مصیبت بار است.

محسنی‌ثانی با تاکید بر اینکه آیت‌الله مهدوی کنی همواره در راستای ارتقا و تعالی انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه گام برداشت، افزود: ایشان یکی از شخصیت‌ها و پایه‌های اصلی انقلاب اسلامی بود و در راستای رشد و تعالی حوزه‌های علمیه و تحقق منویات امام راحل و مقام معظم رهبری نقش آفرینی کرد.

وی یادآور شد: این شخصیت گرانقدر در طول انقلاب، مسئولیت‌های متفاوتی برعهده داشتند و در حقیقت ولایت‌مداری ایشان یکی از خصوصیات بارز و برجسته ایشان بود.

انتهای پیام/70005/ل20

نظر شما