شناسهٔ خبر: 1842598 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران:

بصیرت و ولایت مداری دو شاخصه اصلی آیت الله مهدوی کنی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طاهری ولایت مداری و بصیرت را دو ویژگی و شاخصه اصلی آیت الله مهدوی کنی(ره) برشمرد و گفت: ایشان در دوران مبارزات انقلابی خود با استقامت و بصیرت بالای خود نهضت امام راحل را تا پیروزی همراهی کرد و به همین دلیل همواره مورد اعتماد بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه نشست مدیران مدارس علمیه استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا با تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی، ریاست مجلس خبرگان رهبری، از ایشان به عنوان شخصیتی جامع در مسائل فقهی و سیاسی یاد کرد و گفت: ایشان مورد اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

 

وی با بیان این که مواضع آیت الله مهدوی کنی(ره) همواره در مسیر تقویت اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود، افزود: این عالم وارسته در دوران عمر با برکت خود حتی ذره ای از مسیر انقلاب، امام و رهبری خارج نشد و همواره در جهت تقویت این جایگاه ها تلاش کرد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آیت الله مهدوی کنی(ره) مسؤولیت های مهم و بزرگی را در دوران انقلاب اسلامی عهده دار بودند، تصریح کرد: خدمات این عالم وارسته به انقلاب و نظام اسلامی هیچ گاه از خاطره ها پاک نخواهد شد.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) در امور مربوط به انقلاب و نظام شخصیتی محوری بودند، خاطرنشان کرد: اعتماد و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به این یار صادق و وفادار انقلاب، نظام و امام راحل نشان دهنده جایگاه و شخصیت ایشان است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) از ستون های اصلی انقلاب اسلامی بودند، بیان داشت: ایشان در نهضت انقلاب اسلامی همه توان خود را در جهت پیروزی انقلاب به ار گرفت و در این مسیر نیز دردها و رنج های بسیاری را متحمل شد.

 

حجت الاسلام طاهری ولایت مداری و بصیرت را دو ویژگی و شاخصه اصلی آیت الله مهدوی کنی(ره) برشمرد و تصریح کرد: ایشان در دوران مبارزات انقلابی خود با استقامت و بصیرت بالای خود نهضت امام راحل را تا پیروزی همراهی کرد و به همین دلیل همواره مورد اعتماد بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بودند.

 

وی با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) علیرغم بیماری فعالیت های انقلابی و علمی خود را ترک نکرد و تا آخرین لحظه در مسیر تقویت انقلاب، نظام و رهبری گام برداشت، تصریح کرد: به حتم ارتحال ایشان ضایعه بزرگی برای انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود./950/پ202/ب1

نظر شما