شناسهٔ خبر: 1841288 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله مهدوی کنی در ولایت مداری نظیر نداشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) در ولایت مداری نظیر نداشت، گفت: مواضع ایشان در دوران حیاتشان همواره در مسیر انقلاب و تقویت ولایت فقیه بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی کنی، ریاست مجلس خبرگان رهبری گفت: عمر بابرکت آیت الله مهدوی کنی در راه خدمت به اسلام و انقلاب سپری شد.

 

وی از آیت الله مهدوی کنی(ره) به عنوان یار صدیق و وفادار، انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: این شخصیت وارسته در دفاع از انقلاب، امام راحل و رهبری نظام از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) در ولایت مداری نظیر نداشت، تصریح کرد: مواضع ایشان در دوران حیاتشان همواره در مسیر انقلاب و تقویت ولایت فقیه بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) در مسیر پیروزی نهضت امام راحل و تحکیم پایه های انقلاب مجاهدت های بسیاری داشتند، افزود: این عالم وارسته چه در زمان حیات امام راحل و همچنین دوران مقام معظم رهبری تابع محض ولایت بوده و در این مسیر نیز همواره پیشگام بودند.

 

امام جمعه قائمشهر از آیت الله مهدوی کنی(ره) به عنوان گنجینه ای ارزشمند برای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ایشان شخصیتی بی نظیر داشتند که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز همواره بر شخصیت و جایگاه این عالم وارسته اذعان داشتند و دارند.

 

وی با بیان این که آیت الله مهدوی کنی در کنار فعالیت انقلابی، فعالیت های علمی خود را نیز با جدیت دنبال می کردند، تصریح کرد: دانشگاه امام صادق(ع) یادگار بزرگی از این عالم وارسته است که امروز به عنوان یکی از مراکز ارزشمند ایران اسلامی مورد توجه است./950/ت302/ب1

نظر شما