شناسهٔ خبر: 67323468 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

در گفت و گو با روزنامه «اعتماد» مطرح شد:

‌کنايه تند قهرمان تیروکمان زنان ایران به وعده زاکانی: قول خرید کمان به من را عملی کند طلا دادن به مردم پیشکش!

قهرمان تیراندازی زنان ایران می گوید علیرضا زاکانی دو بار به او قول خرید تیروکمان داده بود اما هر دو بار به وعده اش عمل نکرد.

صاحب‌خبر -
‌کنایه تند قهرمان تیروکمان زنان ایران به وعده زاکانی: قول خرید کمان به من را عملی کند طلا دادن به مردم پیشکش!
کد خبر: 664375
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ۰۸:۴۵:۲۱

وعده علیرضا زاکانی یکی از کاندیدهای ریاست‌جمهوری در خصوص پرداخت طلا به خانواده‌های ایرانی واکنش‌های زیادی را در بر داشت.‌

به گزارش روزنامه اعتماد، مریم رنجبر ساری، ملی‌پوش اسبق تیر و کمان کشورمان هم‌ که از بدقولی شهردار فعلی تهران ناراحت بود در یک استوری در صفحه شخصی خود ابزار امیدواری کرد که بالاخره قول پارسال این‌ نامزد انتخاباتی برای خرید کمان محقق شود! جالب اینکه رنجبر مدتی قبل هم در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» از بدقولی زاکانی گلایه کرده بود اما پس از آن مصاحبه تماس‌هایی از طرف شهرداری دریافت کرد مبنی بر اینکه به زودی امکانات مورد نظر او که البته برای شهرداری تامین بودجه آن به هیچ عنوان دشوار نیست تهیه خواهد شد که البته باز هم‌خبری نشده است! خانم رنجبر که این روزها در سفر خارج از کشور به سر می‌برد تلفن همراهی که شماره آن را در اختیار دفتردار زاکانی قرار داده بود نزد مادر خودش گذاشته به این امید که تماسی برقرار شود و بالاخره وعده زاکانی تحقق یابد! در ادامه گفت‌وگوی «اعتماد» با این مدال‌آور کشورمان را می‌خوانید.

 

از اول ماجرا را تعریف کنید که از طرف شهرداری چه قولی به شما داده بودند؟

ماه رمضان سال قبل بود که به یک جا دعوت شدم که آقای زاکانی هم بود. سر میز ایشان آقای منوری هم‌حضور داشت قول دادند که پول تمام تجهیزات تیر و کمان را به من بدهد . او گفت یک نامه بنویس و قید کن که چقدر لازم است و من تمام این کار را انجام دادم. زاکانی گفت نصف این مبلغ را من می‌دهم و نصف دیگر را مسوول راه و ترابری شهرداری که‌ الان نامش یادم نیست. بعد با شما که مصاحبه کردم آقای منوری، رییس دفتر ایشان ساعت ۱۱ شب با من تماس گرفت و گفت آقای زاکانی گفته امکان ندارد من قولی داده باشم و آن را انجام‌ندهم و نامه به دست من نرسیده است! گفت مجدد نامه را بنویس دوباره آن نامه را نوشتم و ارسال کردم اما هنوز هم به جوابی نرسیدم!

از نامه دوم شما چه مدتی گذشت؟

دوم یا نهم اردیبهشت بود. حدود دو ماه است.

برای نداشتن امکانات از تیم ملی خداحافظی کردید؟

جو آنجا بد بود. کمک هزینه هم نمی‌دادند و در آخرین اعزام‌مان هم به ما گفتند نصف پول اعزام هم خودتان بپردازید! من به دلیل هزینه‌های زیاد مجبور شدم کمان خودم را بفروشم . خیلی دنبال اسپانسر گشتم اما قبول نکردند و نصف پاداش‌ها هم به دست من نرسید. وقتی دیدم نه خبری از‌ پاداش است و نه حقوقی و تازه می‌گفتند نصف پول اعزام هم بدهید دیگر قید دوران قهرمانی را زدم. تا با دکتر زاکانی حرف زدم و او گفت فقط بگو قیمت تیر و کمان چند تا پول آن را پرداخت کنیم اما تا الان خبری نشد.

آقای زاکانی الان کاندیدای ریاست‌جمهوری شده و شما یک استوری در این خصوص منتشر کرده بودید. در این باره توضیح دهید.

ایشان گفته بود به تمام ایرانی‌ها طلا می‌دهند و‌ من هم استوری گذاشتم و نوشتم شما روی قول خودتان بمانید طلا بماند برای مراحل بعد!

هزینه تیر و کمان شما چقدر می‌شد؟

قبلا یکی از مشاوران‌ آقای زاکانی در تیم جانبازان و معلولین تیر و کمان به مسابقات اعزام شده و می‌داند چقدر هزینه دارد. خودشان استعلام گرفتند رسیدند به همین مبلغی که من گفتم حدود چهارصد میلیون تومان.

صحبت خاصی مانده ؟

قول دادند اما هیچ کاری نکردند. قول ریاست‌جمهوری ایشان پیشکش؛ می‌خواهم همین قولی که به من دادند عمل کنند! من می‌خواهم به ورزش خودم ادامه دهم. وقتی می‌بینم ورزشکاران دیگر در مسابقات حضور دارند و‌ من نیستم حرص می‌خورم.

 

نظر شما