شناسهٔ خبر: 1683427 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قزوین؛

اصولگرایان اپوزیسیون دولت نیستند و حامی دولت اند

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: ما مقلد رهبرییم و با استفاده از بدنه نیروهای اصولگرایی از صفر تا 100 به دولت کمک خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛ 
حجت الاسلام تقوی در همایش وحدت و همگرایی اصولگرایان استان قزوین با عنوان اهل ولا تاکید کرد : این هم گرایی برای آن است تا با کاهش دغدغه رهبری به نشاط و به پیشرفت جامعه کمک کنیم و این حرکت ما مقابله با دولت نیست بلکه همراهی و مساعدت به دولت است .

وی ، فتنه را خط قرمز اصولگرایان دانست و تاکید کرد: اگر فتنه‌گران بخواهند دوباره در کشور لانه کنند و آفتاب اعتدال بر بدن آنها بتابد ما تحمل نمی‌کنیم

حجت الاسلام تقوی اضافه کرد: فتنه آمده بود بساط انقلاب را برچیند و روی ارزش‌ها پا بگذارد و سفره ولایت را جمع کند لذا منشوری نوشته ایم که باید اجرایی شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به منشور اصولگرایی افزود: قرآن، اسلام، ولایت، نظام محور حرکت ماست و در این منشور 12 باید و 12 نباید تعریف کرده ایم که همه باید آن را رعایت کنند.

وی ، دفاع از ارزشهای اسلامی، التزام به ولایت فقیه ، روحانیت و مرجعیت، ساده زیستی، اعتماد به آراء مشروع، تاکید بر پیشرفت کشور، اداره امور کشور بر اساس قانون، تعامل بین قوا، دشمن شناسی و موضع گیری در برابر فتنه و تلاش برای حفظ وحدت امت اسلامی از بایدهایی است که اصولگرایان به آن پایبند هستند.

تقوی ،  نا فرمانی از رهبری، عدم رعایت موازین اخلاقی، بی توجهی به سرمایه های کارآمد نظام، بی توجهی به عزت اسلامی، ایجاد تفرقه، بی توجهی به قوانین، خروج از خط امام را از نبایدهای اصولگرایان اعلام کرد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با بیان اینکه اصولگرایی تعطیل بردار نیست گفت: اصولگرایی یک اعتقاد فکری و فرهنگی است و هیچگاه در کشور تعطیل یا متوقف نخواهد شد و مردم هم به آن پشت نکرده‌اند.

حجت الاسلام تقوی افزود: تاکنون چهار همایش بزرگ برگزار کرده‌ایم و همایشی با حضور یک هزار نفر از بانوان اصولگرا نیز تشکیل شد و روز شنبه نیز در اجتماع باشکوهی در لانه جاسوسی برنامه های همگرایی را اعلام می‌کنیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تصریح کرد: جلسات هماهنگی در 13 استان کشور برگزار شده تا بتوانیم بستر لازم را برای وحدت اصولگرایان فراهم کنیم .

حجت الاسلام تقوی با اشار به کارهای دولت نهم و دهم گفت: در هشت سال گذشته در کنار ضعف‌ها یی که ما هم معترفیم کارهای زیادی شده است اما  برخی سیاه‌نمایی می‌کنند و با بزرگنمایی ضعف‌ها در رسانه ها مسیری را دنبال می‌کنند تا خدمات دیده نشود.

وی با بیان اینکه به کسانی که دنبال پشت پرده هستند اعلام می‌کنیم ما با هیچ کسی در پشت پرده توافق نکرده‌ایم گفت: حرکت ما پشت و روندارد اما موظف نیستیم به کسی گزارش دهیم و اگر قرار باشد به کسی گزارش و پاسخ دهیم جامعه روحانیت و مدرسین است.

حجت الاسلام عابدینی ، امام جمعه موقت قزوین موقت قزوین دیگر سخنارن این همایش هم خدامحوری ، ولایت مداری ، قرآن محوری و صذاقت را چهار اصلی دانست که  اصولگرایان باید به آن پایبند باشند

حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اصولگرایی ریشه در ولایت فقیه دارد و باید تقویت شود

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ، پس از انتخابات ریاست جمهوری عده ای دلزده و دلسرد شدند و احساس کردند دیگر اصولگرایی به سامان نخواهد رسید افزود: موضوع اصلوگرایی مربوط به ولایت پذیری و مردم سالاری دینی است و هرگز نمی‌تواند خدشه‌ای به آن وارد شود و همه باید برای تقویت آن و ورفع نقاط ضعف کمک کنیم.

وی افزود: اصولگرایان به دلیل باورهای عمیق خود باید در مسیر وحدت و صیانت از ارزشها با گامهای استوار حرکت کنند و نگران نباشند.

انتهای پیام/ز

نظر شما