شناسهٔ خبر: 1681272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حجت الاسلام حسینی:

اصولگرایی ریشه در ولایت فقیه دارد و باید تقویت شود

قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایی پایبندی به ولایت و ارزش‌هاست و با تقویت آن باید از این ظرفیت عظیم برای توسعه کشور استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، همایش وحدت و همگرایی اصولگرایان استان قزوین با عنوان "اهل ولا" پنجشنبه شب با حضور حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و عضو جامعه روحانیت مبارز، حجت‌الاسلام ابراهیمی معاون شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه کشور، حجت ‌الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه موقت قزوین، حجت الاسلام حسینی ، رجب رحمانی و روح‌الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از اصولگرایان استان در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی حسینی در این همایش گفت: پس از انتخابات ریاست جمهوری عده ای دلزده و دلسرد شدند و احساس کردند دیگر اصولگرایی به سامان نخواهد رسید و نگران شدند.

وی افزود: موضوع اصلوگرایی مربوط به ولایت پذیری و مردم سالاری دینی است و هرگز نمی‌تواند خدشه‌ای به آن وارد شود و همه باید برای تقویت آن و ورفع نقاط ضعف کمک کنیم.

این نماینده بیان کرد: در فتنه 88 افراد دو دسته بودند و گروهی وقتی آشوب‌ها به خیابان‌ها کشیده شد و رهبری دستور صریح دادند تابع ولی فقیه شدن و برخی به آشوب دامن زدند و در ردیف اصحاب فتنه قرار گرفتند.

حسینی تصریح کرد: اصولگرایان به دلیل باورهای عمیق خود باید در مسیر وحدت و صیانت از ارزشها با گامهای استوار حرکت کنند و نگران نباشند.

وی افزود: همه باید نلاش کنیم تا مسیر عزت و سعادتمندی کشور با حفظ ارزشها فراهم شود و دشمنان فرصت تفرقه افکنی و آسیب زدن به کشور را پیدا نکنند.

نظر شما